۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۳۵

در آغاز مرحله دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور؛

نمایندگان دو و میدانی قم به ۳ مدال برنز دست یافتند

نمایندگان دو و میدانی قم به ۳ مدال برنز دست یافتند

قم - دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۳ مدال برنز توسط دو و میدانی کاران قم در آغاز مرحله دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

محمد رضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نمایندگان دو و میدانی استان قم در نخستین روز از مسابقات مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور روی پیست رفتند که تلاش آن‌ها با کسب ۳ مدال برنز همراه بود.

وی افزود: مرحله لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور روز دوشنبه در پیست مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که در این مسابقات در ماده پرش با نیزه علیرضا نوروزی دو و میدانی کار قمی و عضو تیم مقاومت تهران با پرشی به طول ۳ متر و ۷۰ سانتی متر به مقام سوم و مدال برنز رسید.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در ماده پرش طول، میلاد دریساوی پرنده قمی در ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان رفت و با پرشی به طول ۷ متر و ۲۹ سانتی متر پس از سبحان طاهرخانی و محمد قائد زاده به مقام سوم رسید و وی نیز گردن آویز برنز را بر گردن آویخت.

اسحاقی بیان داشت: سومین مدال برنز نمایندگان قم در ماده پرتاب وزنه به دست آمد و محمد حسین اسکندری پرتابگر تیم مقاومت تهران با پرتابی به طول ۱۸ متر و ۳۴ سانتی و تنها با یک سانتی متر اختلاف نسبت به مرتضی ناظمی، رتبه دومی را از دست داد و با بداقبالی به برنز قناعت کرد.

وی عنوان کرد: رضا ملک پور و محمد رضا فریدی ۲ دو و میدانی کار قمی بودند که در ماده ۴۰۰ متر روی پیست رفتند که ملک پور به مقام پنجم رسید و فریدی نیز ششم شد در حالی که دو و میدانی کاران تیم ذوب آهن اصفهان عناوین اول و دوم این ماده را کسب کردند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران نوجوان قم نیز چندی پیش در مسابقات نوجوانان کشور برای نخستین بار عنوان قهرمانی کشور آر کسب کردند که در تاریخ دو و میدانی قم بی سابقه بود.

کد خبر 3762207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha