۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی:

۱.۵ میلیارد تومان طلب لرستان در حوزه تخصیص آب پرداخت شود

۱.۵ میلیارد تومان طلب لرستان در حوزه تخصیص آب پرداخت شود

خرم آباد - نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان طلب لرستان در حوزه تخصیص آب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیرانوندی ظهر سه شنبه در اولین همایش انجمن صنفی کشاورزان و در ۳۱ امین مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی لرستان که در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم در مجلس برای پر کردن خلاء های قانونی موجود در حوزه نظام صنفی کشاورزان اعلام آمادگی می کنم.

وی با بیان اینکه کشاورزان وظیفه کشاورز تهیه غذای کافی و سالم است، عنوان کرد: مقوله سالم بودن غذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که کشاورزان در سونامی سرطانی که به وجود آمده است سهیم هستند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چیزی که باعث شد لرستان به عنوان قطب کشاورزی محسوب شود وجود زمین های حاصلخیز و طبیعت زیبای آن بوده به طوری که در استان ۲۵ رودخانه دائمی وجود دارد.

بیرانوندی با بیان اینکه تنها ۲۳ درصد اراضی کشاورزی لرستان به صورت آبی هستند، افزود: این میزان نصف میانگین کشور بوده لذا از مسئولین انتظار می رود کمک کنند تا ۱.۵ میلیارد طلب استان در حوزه تخصیص آب را احقاق حق کنیم.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای جبران کاستی های موجود در حوزه نظام صنفی کشاورزان به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 3762923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha