۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹

معاون فرماندار نهاوند:

کارگروه‌های پژوهشی انجام امور فرهنگی را اولویت بدانند

کارگروه‌های پژوهشی انجام امور فرهنگی را اولویت بدانند

نهاوند- بخشدار مرکزی و معاون فرماندار نهاوند، گفت: کارگروه‌های پژوهشی باید به انجام مباحث فرهنگی کارشناسی شده ورود کنند و انجام امور فرهنگی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت صالحی ظهر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت شهدای قیام ۱۷ شهریور و شهدای منا، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان تیزبین نظام توجه به امور فرهنگی را مورد تاکید قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه ایشان مباحث فرهنگی را تسهیل گر تمامی امور عنوان کرده اند، گفت: وظیفه متولیان فرهنگی با توجه به این تأکیدات دوچندان است چراکه خلأهایی در هر دو حوزه امور جوانان و فرهنگ وجود داد.

صالحی با اشاره به اینکه کارگروه‌های زیرمجموعه ستادها باید برای انجام فعالیت کارشناسی از قبل برنامه‌ریزی و جلساتی را در راستای همفکری داشته باشند، گفت: کارگروه‌های پژوهشی باید به انجام مباحث فرهنگی کارشناسی شده ورود کنند.

بخشدار مرکزی نهاوند با اشاره به اینکه جوانان کشور نقش کلیدی در آینده انقلاب اسلامی دارند، گفت: باید به جوانان بها داد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان هنگامی که در شبکه‌های مجازی به بحث و تبادل‌نظر با یکدیگر می‌نشینند ایده‌ها و طرح‌های خوبی دارند که نیازمند جهت‌دهی از سوی متولیان است، گفت: اداره ورزش و جوانان باید با تدارک جلسه‌ای از ایده های فعالان پژوهشگر فضای مجازی استفاده کند.

صالحی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی جوانان بودند که با یاری خداوند متعال و رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) جنگ را اداره کردند و نهایت منجر به پیروزی شد، گفت: اگر امروز در کشور از ظرفیت نیروی جوانان استفاده نکنیم در آینده متضرر خواهیم شد.

وی با اشاره به عملکرد مجمع خیرین ازدواج آسان نهاوند، گفت: خوشبختانه براساس گزارش‌ها و آمارهای موجود مجمع خیرین ازدواج آسان نهاوند از نخستین‌ها و برترین‌های استان در این زمینه است که جای تقدیر دارد.

کد خبر 3763910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha