۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۴۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

۱۲ هزار شغل جدید در گلستان ایجاد می‌شود

۱۲ هزار شغل جدید در گلستان ایجاد می‌شود

علی‌آبادکتول - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان خبر داد و گفت: این میزان اشتغال در قالب طرح تکاپو محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مازندرانی بعدازظهر چهارشنبه در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته تعاون در علی‌آبادکتول اظهار کرد: اشتغال یکی از معضلات اصلی جامعه است که امروز کشور و استان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی یادآور شد: به دلیل محدودیت‌های اداری و قانونی امکان ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در بخش دولتی وجود ندارد.

وی با یادآوری اینکه فرصت‌های شغلی جدید باید توسط بخش خصوصی و تعاونی ایجاد شود، افزود: در اصل ۴۴ قانون اساسی مقررات خوبی در جهت حمایت از تعاونی‌ها و تعاون گران تدوین‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های موجود و وجود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، شهرستان علی‌آبادکتول ظرفیت ایجاد تعاونی‌های توسعه و عمران رادار است.

وی اضافه کرد: امسال بنا داریم در راستای اجرای طرح تکاپو پروژه‌های جدیدی را تعریف کرده و ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد کنیم.

مازندرانی تصریح کرد: گردشگری، شیلات، آی تی و نوغانداری و ابریشم محورهای فعالیت‌های اجرای این طرح در گلستان خواهد بود.

وی از حمایت از تعاونی‌های بانوان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه و همچنین بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم استان باشیم.

کد خبر 3763914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha