۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴

در مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان کشور؛

دو و میدانی کاران قم با ۶ مدال نقره و برنز به کار خود پایان دادند

دو و میدانی کاران قم با ۶ مدال نقره و برنز به کار خود پایان دادند

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کاران قم با ۶ مدال نقره و برنز به کار خود در مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان کشور پایان دادند.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دو و میدانی کاران قم در مرحله دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در قالب تیم‌های خود صاحب ۶ مدال شدند اما هیچ یک از این مدال‌ها طلایی رنگ نبود.

وی افزود: مرحله دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه در پیست مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که در این مسابقات در ماده پرش با نیزه علیرضا نوروزی دو و میدانی کار جوان استان قم و عضو تیم مقاومت تهران با پرشی به طول ۳ متر و ۷۰ سانتی متر صاحب مقام سوم شد.

 رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: میلاد دریساوی دیگر دو و میدانی کار قمی در ماده پرش طول، در ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان با پرشی به طول ۷ متر و ۲۹ سانتی متر پس از سبحان طاهرخانی و محمد قائد زاده به مقام سوم رسید و وی نیز مدال برنز گرفت.

رضایی بیان داشت: محمد حسین اسکندری پرتابگر تیم مقاومت تهران با پرتابی به طول ۱۸ متر و ۳۴ سانتی و تنها با یک سانتی متر اختلاف نسبت به مرتضی ناظمی، رتبه دومی را از دست داد و به کار خود با کسب مدال برنز پایان داد و نتوانست صاحب عنوان بهتری شود.

وی عنوان کرد: رضا ملک پور و محمد رضا فریدی ۲ دو و میدانی کار قمی بودند که در ماده ۴۰۰ متر روی پیست رفتند که ملک پور به مقام پنجم رسید و فریدی نیز ششم شد در حالی که دو و میدانی کاران تیم ذوب آهن اصفهان عناوین اول و دوم این ماده را کسب کردند. رضا ملک پور در ۴ در ۴۰۰ متر برنز گرفت و در  ۴۰۰ مانع چهارم شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: فریدی در ماده ۴ در ۱۰۰ متر همراه با تیمش به مقام سوم و مدال برنز رسید و در ۲۰۰ متر چهارم شد و میلاد دریساوی در ماده پرش سه گام به نشان نقره بسنده کرد ضمن این که در پایان این مسابقات تیم نفت تهران با کسب  ۱۸۹ امتیاز صاحب عنوان قهرمانی شد.

رضایی افزود: تیم ذوب آهن اصفهان با کسب ۱۷۲ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم پارس مهر فارس با کسب ۱۴۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. تیم‌های نیروی زمینی ارتش، مقاومت، عقاب نیروی هوایی ارتش، خلیج فارس بوشهر و ستارگان قومس به ترتیب عنوان‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

کد خبر 3764351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha