۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱

رئیس هیئت کبدی ملایر:

بانوان کبدی کار ملایری به مسابقات لیگ برتر اعزام شدند

بانوان کبدی کار ملایری به مسابقات لیگ برتر اعزام شدند

همدان- رئیس هیئت کبدی ملایر گفت: بانوان کبدی کار ملایری به نمایندگی از استان همدان به مسابقات لیگ برتر اعزام شدند.

رضا پیرحیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام کبدی کاران ملایری به مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر در رده سنی بزرگ‌سالان در استان مازندران برگزار می‌شود و بانوان کبدی کار ملایر به نمایندگی از استان همدان در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: بانوان ملایری پرچم‌دار کبدی در استان همدان هستند و تیم بانوان کبدی ملایر قوی‌ترین تیم در استان همدان است و بیشترین پیشینه و مقام‌ها را دارد.

رئیس هیئت کبدی ملایر با اشاره به نفرات اعزامی به این مسابقات گفت: فاطمه احمدوند، فاطمه سلامی، زهرا غیاثوند، فاطمه غیاثوند، فاطمه سلامی، حدیث قنبری، حدیث عظیمی، زهرا توفیق، عالیه اسدی، رابعه غفاری کبدی کاران اعزامی به این مسابقات هستند.

پیرحیاتی عنوان کرد: تیم کبدی ملایر به مربیگری راحله غفاری و سرپرستی مرضیه غفاری در این مسابقات حاضر شده اند.

کبدی ملایر در بخش بانوان از ظرفیت بالاتری برخوردار است

وی بابیان اینکه کبدی ملایر در بخش بانوان از ظرفیت بالاتری برخوردار است، گفت: حضور بانوان کبدی کار ملایری در تیم‌های کشوری و اعزام به مسابقات گویای این واقعیت است و شش بانوی کبدی کار ملایری نیز در تیم ملی کشورمان حضور دارند.

رئیس هیئت کبدی ملایر با اشاره به وجود مربیان توانمند کبدی در ملایر بیان کرد: شهرزاد فارسی مربی درجه‌دو کبدی ملایر در بخش بزرگ‌سالان و راحله و مرضیه غفاری مربیان درجه سه کبدی در بخش جوانان و نوجوانان در ملایر فعالیت می‌کنند.

پیرحیاتی کبدی ملایر بابیان اینکه استقبال مردم ملایر از این رشته خوب است، بیان کرد: ۳۲ نفر در بخش بانوان و ۱۶ نفر در بخش آقایان در شهر ملایر در رشته کبدی فعالیت می‌کنند و درمجموع آمار سازمان‌یافته شهرستان بیش از ۱۷۰ نفر است.

وی عنوان کرد: جمعیت کبدی ملایر را از ۲۷ ورزشکار به بیش از ۱۷۰ نفر رسانده‌ایم که این افزایش نشان از پیشرفت هیئت کبدی ملایر دارد.

رئیس هیئت کبدی ملایر درباره فعالیت مربیان و داوران کبدی ملایر گفت: شهرزاد فارسی در بخش بانوان و بسطامی در بخش آقایان از مربیان برجسته کشورند و حدود شش مربی کارت دار در ملایر فعالیت می‌کنند

پیرحیاتی یادآور شد: در بخش داوری نیز عملکرد مناسبی داریم و ۸ داور رسمی در ملایر فعالیت دارند که دراین‌بین نیز داورانی داریم که به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند کما اینکه چندی قبل یک داور ملایری به مسابقات کشوری اراک اعزام شد.

کد خبر 3765214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha