۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۴۰

رئیس هیات ورزش کارگری استان:

عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی کارگران به آذربایجان شرقی رسید

عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی کارگران به آذربایجان شرقی رسید

تبریز - رئیس هیات ورزش کارگریآذربایجان شرقی از قهرمانی تیم استان در بین ۲۳ تیم حاضر در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز پناهی پیش از ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت هفته تعاون با شرکت ۱۰۸ دونده در بخش آقایان در کرمانشاه برگزار و با قهرمانی آذربایجان شرقی به پایان رسید.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۲۳ تیم در بخش آقایان از استان های کرمانشاه الف و ب، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، زنجان، ایلام، سمنان، کردستان، مرکزی، خراسان شمالی، خوزستان، البرز، اردبیل، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، کرمان، همدان، اصفهان، تهران، آذربایجان غربی و قزوین برگزار شد.

رئیس هیات ورزش کارگریآذربایجان شرقی با بیان اینکه این مسابقات در مواد ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۳۰۰۰ متر، شش کیلومتر جاده، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک برگزار شد، تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم های آذربایجان شرقی با ۴۸ امتیاز، پلیمر کرمانشاه با ۴۶ امتیاز، لرستان با ۳۱ امتیاز، اصفهان با ۱۹ امتیاز و بوشهر با ۱۸ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا پنجم تیمی این رقابت ها را بدست آوردند.

کد خبر 3765530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha