۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

پیشتازی چینی‌ها در چهارمین روز / ایران با چهارمدال سقوط کرد

پیشتازی چینی‌ها در چهارمین روز / ایران با چهارمدال سقوط کرد

چهارمین روز از پانزدهمین دوره بازیهای پار المپیک برزیل هرچند با کسب یک مدال دیگر برای ایران همراه بود اما کشورمان در جدول رده بندی به رده سی و دوم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، در پایان چهارمین روز از پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک برزیل شاهد توزیع مدال ها در رشته های سه گانه، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، تیراندازی باکمان، روئینگ، تیراندازی، تنیس روی میز و دوچرخه سواری بودیم. تا به امروز رشته های پرونده رشته های جودو، دوچرخه سواری، روئینگ و سه گانه در این رقابتها بسته شده است. 

در پایان این روز چینی ها فاصله مدالی خود را با دیگر تیم ها افزایش دادند و مطمئنا با این روند چین دیگر قابل دست یافتن نبوده و قهرمانی خود را به نوعی در این دیدارها مسجل کرده است . چین در چهارمین روز جمع مدالهای خود را به عدد ۹۲ رساند. این کشور هم اکنون ۳۹ طلا، ۳۰ نقره و ۲۳ برنز دارد . 

بریتانیا با ۵۶ مدال شامل ۲۳ نشان طلا، ۱۴ نقره و ۱۹ برنز دوم است. اوکراین همچنان در رده سوم می باشد . این کشور صاحب ۴۹ مدال شامل ۱۸ طلا، ۱۳ نقره و ۱۸ برنز شده است. آمریکا، برزیل میزبان، ازبکستان، استرالیا، هلند، آلمان وتونس در رده چهارم تا دهم جدول رده بندی مدالی این رقابتها در روز چهارم قرار دارند. 

ایران در روز چهارم در رشته تیراندازی باکمان میکس موفق به کسب نشان نقره شد و جمع مدالهای خود را به عدد چهار رساند. اما کسب این نشان نتوانست ایران را در جدول رده بندی مدالی ارتقا دهد. ایران با یک طلا و سه نقره نسبت به روز گذشته پنج پله سقوط کرد و هم اکنون در رده سی و دوم است. 

در این روز عراقی ها به لطف ورزشکاران دوومیدانی خود صاحب دو نشان طلا و نقره شدند و به رده سی و سوم صعود کردند. 

هند در این روز با کمک دو ورزشکار جوان خود در رشته پرش ارتفاع صاحب اولین مدالهای خود شد و به جدول رده بندی مدالی وارد شد. این کشور با یک طلا و نقره در یک ماده و کلاس در رده چهل و سوم قرار گرفته است. 

تا پایان روز چهارم ۶۹ کشور موفق به کسب مدال در بازیهای پار المپیک شده اند. 

کد خبر 3766434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha