۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اقدامات منطقه آزاد انزلی رشدشاخص های اقتصادی کشور رابه دنبال دارد

اقدامات منطقه آزاد انزلی رشدشاخص های اقتصادی کشور رابه دنبال دارد

انزلی- نائب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی گفت: اقدامات اثر بخش این منطقه آزاد، نوید بخش روزهای درخشان به همراه رشد شاخص های اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، سید فرید موسوی به همراه رضا مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، صبح یک شنبه از زیرساخت های تکمیل شده و در دست ساخت این منطقه بازدید کردند.

نماینده مردم تهران و نائب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از زیر ساخت های موجود و در حال ساخت منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه در سال های اخیر رشد بسیار خوبی داشته و واحد های صنعتی و عمرانی بسیار قوی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه فعالیت شان را آغاز کرده اند.

موسوی تصریح کرد: فعالیت های بی وقفه و مثمر ثمر در منطقه آزاد انزلی نوید بخش روزهای درخشان همراه با رشد شاخص های اقتصادی درسطح استان و کشور است.

وی همچنین به اهمیت بهره گیری از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سطح کشور اشاره کرد وافزود: در تمامی کشور ها به منظور توسعه و تعالی فعالیت های اقتصادی از ظرفیت های این مناطق استفاده می شود و در کشورمان نیز دولت و مجلس، جهت تقویت مناطق آزاد از این سازمان حمایت می کنند.

نماینده مردم تهران و نائب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با بازنگری در قوانین می توان از ظرفیت های مناطق آزاد در راستای بهبود فضای کسب و کار، کاهش نرخ بیکاری، افزایش صادرات و ایجاد زمینه های لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور استفاده کرد.

موسوی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت های تجاری، فرهنگی و گردشگری در منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک این منطقه و قرار گرفتن در مسیر کریدور نستراک و بهره مندی از مجتمع بندری کاسپین می توان کالای تولید داخل را به کشورهای همسایه صادر کرد و با تکمیل و بهره برداری این مجتمع بندری و اتصال خط ریلی کشور به بندر کاسپین و آستارا توسعه اقتصادی گسترده تری در استان و منطقه حاصل کرد.

کد خبر 3766793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha