۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۳۵

انتقاد عباسی از وضعیت تراکتورسازی:

چه‌کسی بر کار آجرلو نظارت می‌کند/ چرا ما را نگه داشته‌اند؟

چه‌کسی بر کار آجرلو نظارت می‌کند/ چرا ما را نگه داشته‌اند؟

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه مدیرعامل این باشگاه کارها را بدون مصوبات هیات مدیره پیش می‌برد، گفت: سئوالم این است که چه کسی بر کار مدیرعامل باشگاه نظارت می‌کند؟

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی تراکتورسازی تبریز با پرسپولیس در هفته پنجم و اتفاقات رخ داده بعد از این بازی، گفت: من قبل از بازی پیش بینی این اتفاقات را می‌کردم. به هر حال عناصری که نیروی انتظامی هم آنها را تایید نمی‌کرد و ما در دوران مدیریتمان آنها را از تیم دور کرده بودیم، در این اتفاق دیده شدند.

وی همچنین در خصوص اینکه چه کسی مقصر این اتفاقات است و آیا هیات مدیره اقدامی در این خصوص خواهد کرد یا خیر؟ گفت: اول از همه باید یک سئوال بپرسم. سئوالم این است که چه کسی بر باشگاه تراکتورسازی و عملکرد مدیرعامل آن نظارت می‌کند؟ گویا هیات مدیره کاملا از مدیرعامل منفک شده است. نظارتی بر این قضیه نیست چون مدیرعامل زیر نظر هیات مدیره فعالیت نمی کند و به صورت شخصی کار را پیش می برد و هیچکس از ما اطلاعاتی نخواسته است.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی تاکید کرد: اگر دوستان ما در سپاه یا نیروهای مسلح بر مدیرعامل و شرایط تیم نظارت دارند که باید هیات مدیره را هم در جریان قرار بدهند.

عباسی با بیان اینکه خودش پاسخ خیلی از سئوالات را می‌داند، تاکید کرد: اعضای هیات مدیره می‌خواهند بدانند نظارت بر کار مدیرعامل که بدون امضای مشترک و مصوبات هیات مدیره کارها را پیش می‌برد، بر عهده کیست یا کجاست. باید به هیات مدیره هم پاسخگو باشند.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی تاکید کرد: همانطور که گفتم پاسخ خیلی از سئوالات را می‌دانم. تراکتورسازی فروخته نشده است. اگر تیم را به یک نفر داده اند که علی الراس کار کند، چرا ما را نگه داشته‌اند؟ به هر حال ما منتظر هستیم تا به ما بگویند چه کسی بر مدیرعامل نظارت می کند.

کد خبر 3767165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha