موافقت رژیم صهیونیستی با«تغذیه اجباری» اسرای اعتصاب کننده فلسطینی

موافقت رژیم صهیونیستی با«تغذیه اجباری» اسرای اعتصاب کننده فلسطینی

رژیم صهیونیستی حکمی را صادر کرد که به موجب آن، این رژیم می‌توانند اسرای اعتصاب کننده فلسطینی را مجبور به غذا خوردن کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نهاد موسوم به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه حکمی را صادر نمود که به موجب آن به نظامیان این رژیم اجازه داده می شود به اسرای اعتصاب کننده فلسطینی به زور غذا بخورانند.

به موجب این حکم مقامات رژیم صهیونیستی می توانند اسرای فلسطینی اعتصاب کننده را حتی در صورت عدم تمایل، نسبت به تغذیه و دریافت درمان پزشکی مجبور کنند.

دادگاه رژیم صهیونیستی اعتراض‌ به این مسئله که تغذیه اجباری غیر قانونی بوده و پزشکان حق چنین کاری را ندارند را مردود دانسته و مدعی شد که این قانون در خدمت منافع عمومی است.

در همین حال «عیسی قراقع» رئیس امور اسرا و آزادگان فلسطینی حکم این دادگاه رژیم صهیونیستی را قانونی علنی و بی سابقه برای قتل اسرای فلسطینی برشمرد.

قراقع تاکید کرد که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با احکام صادره علیه اسرای فلسطینی نشان داد که بخش اصلی ساماندهی رژیم صهیونیستی برای قتل اسرای فلسطینی و انتقام گرفتن از آنهاست.

وی همچنین از تمام سازمان ها و موسسات حقوق بشر محلی و بین المللی خواست برای نجات جان اسرای اعتصاب کننده فلسطینی و توقف جنایات علنی رژیم صهیونیستی علیه آنها دخالت نمایند.

لازم به ذکر است که اسرای فلسطینی با اعتصاب غذا که برخی مواقع بیش از چند ماه نیز به طول می انجامد، به بازداشت اداری و شرایط نامناسب خود در زندان‌ های رژیم صهیونیستی اعتراض دارند و خواستار آزادی خود هستند.

اکثر زندانیانی که در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند، فلسطینی هایی هستند که در بازداشت اداری به سر می برند. 

کد خبر 3767365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha