۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان:

۲۵ هزار «اصفهان کارت» بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می شود

۲۵ هزار «اصفهان کارت» بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می شود

اصفهان – مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از ‌اهدای ۲۵ هزار قطعه «اصفهان کارت» برای حمل و نقل عمومی دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی تا اول مهر ماه خبر داد.

مسعود مهدویان فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شناسایی دانش‌آموزان بی بضاعت به دنبال برگزاری جلساتی با کمیته امداد، اداره کل بهزیستی و اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های سالیانه این دانش آموزان در قالب کارگروهی شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح حمایت از دانش‌آموزان بی بضاعت در حوزه حمل و نقل با مصوبه شورای شهر صورت می‌گیرد، افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته ۲۵ هزار قطعه اصفهان کارت یکصد هزار ریالی جهت استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شهری در اختیار دانش آموزان کم بضاعت شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به جامعه هدف در نظر گرفته شده در طرح حمایت از دانش‌آموزان اصفهانی در حوزه حمل و نقل تصریح کرد: لازم است سازمان‌های متولی توزیع کارت‌ها تلاش کنند این کارت‌ها به دانش‌آموزان کم بضاعت مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و دانش‌آموزان طرح رافع در مدارس غیر انتفاعی تعلق گیرد.

وی تصریح کرد: سازمان‌های توزیع کننده با در نظر گرفتن تدابیر ویژه و هماهنگی های لازم تلاش کنند توزیع کارت‌ها به گونه‌ای صورت پذیرد که هیچ گونه هم پوشانی اتفاق نیفتاده و به دانش‌آموزان نیازمند تنها از سوی یک سازمان، کارت اهدا شود تا از این طریق جمعیت بیشتری مشمول این طرح حمایتی شوند.

مهدویان‌فر گفت: با اجرای موفق این طرح در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای طرح‌های حمایتی بیشتر و جامع تری  در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

کد خبر 3767590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha