۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۸

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه:

تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه هفته آینده آغاز می شود

تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه هفته آینده آغاز می شود

ارومیه – مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه دوشنبه هفته آینده آغاز می شود.

احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: هم اکنون مشکلات اولیه برای ثبت قرارداد بازیکنان این تیم حل شده است.

وی با بیان اینکه دیروز دوشنبه قرارداد دو مربی و یک بازیکن خارجی این تیم ثبت شد اظهارداشت: روز گذشته تراویسا تراگان بازیکن خارجی و یوبومیر تراویسا مربی خارجی تیم والیبال شهرداری ارومیه با حضور در باشگاه قرار داد خود را ثبت کردند.

یوسفی با بیان اینکه مدارک و قرارداد سایر بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه برای امضا آماده است عنوان کرد: برای تسریع در روند امضای بازیکنان با محدودیتهایی مواجه هستیم که امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شوند.

وی شفاف سازی پرداخت مالی و قراردادها را یکی از این محدودیت ها عنوان کرد و اظهارداشت: بر اساس توافق با شهردار ارومیه مقرر شده قبل از اتمام مرخصی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تمام مشکلات این تیم برطرف شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون پیوستن بازیکنان والیبال از جمله رحمان داوودی، آرمین تشکری، مجتبی میرزا حانپور و به احتمال زیاد علیرضا مباشری به تیم والیبال شهرداری ارومیه قطعی شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون تمرینات این تیم به دلیل مرخصی سرمربی تیم تعطیل است و دوشنبه هفته آینده بعد از اتمام مرخصی سرمربی تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از سر گرفته می شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: بیش از یکماه است که روی سه گزینه خارجی جهت هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه مطالعاتی انجام دادیم که در نهایت با مذاکرات صورت گرفته یوبومیر تراویسا با توجه به اینکه بیشتر از سایرین به سیاستهای تعریف شده باشگاه نزدیک بود، به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل ۹۵ انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه با جذب سرمربی خارجی توجه ویژه و خاصی به تیم والیبال لیگ برتری داریم چرا که رشته والیبال در ارومیه نه یک ورزش بلکه به زندگی مردم نیز تبدیل شده است، تاکید کرد:تراویسا علاوه بر حضور در تیم لیگ برتری شهرداری ارومیه در مباحث مربوط به تیم های پایه نوجوانان و جوانان نیز نظارت مستقیم خواهد داشت تا از دانش وی در تیم های پایه نیز استفاده شود و یکسان سازی در تیم های باشگاه صورت پذیرد، همین موضوع در متن قرار داد وی نیز درج شده است.

کد خبر 3768357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha