۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

معاون استاندار کردستان خبر داد:

ظرفیت سازی برای گردش مالی دو هزار میلیارد تومانی در کردستان

ظرفیت سازی برای گردش مالی دو هزار میلیارد تومانی در کردستان

سنندج – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از ظرفیت سازی در راستای ایجاد اشتغال دو هزار میلیارد تومانی در حوزه فناوری و اطلاعات در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فیروزی ظهر امروز سه شنبه در جلسه راهبردی و نظارت اجرای طرح تکاپو در استان کردستان اظهار داشت: اجرای طرح کسب و کار در حوزه فناوری و اطلاعات یکی از برنامه های مهم و حیاتی دولت د راستای ایجاد فرصت های جدید شغلی در کردستان به شمار می رود.

وی با اشاره به همت دولت تدبیر و امید برای توسعه پایدار در کردستان، گفت: انتظار می رود که مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان کردستان نیز در این زمینه مشارکت و همراهی بهتری داشته باشند و از تمامی ظرفیت های در اختیار خود در راستای عملیاتی کردن این مهم گام بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: تمامی ادارات دولتی و بخش های خصوصی که با موضوع و طرح تکاپو در ارتباط هستند باید در این زمینه ورود پیدا کرده و از این فرصت ارزشمند در راستای تسریع در توسعه استان کردستان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اجرایی کردن طرح تکاپو در استان کردستان زمینه ساز اشتغال دو هزار نفری است، یادآور شد: امسال با تمام سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه کاشت گندم میزان گردش مالی این محصول در کردستان به زحمت به هزار میلیارد تومان رسید و این مهم در صورتی است که با اجرایی کردن طرح تکاپو می توان دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان کردستان ایجاد کرد.

فیروزی ضمن اشاره به ظرفیت های بالای نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده در استان کردستان، بیان کرد: کردستان در این بخش ظرفیت های خوبی در اختیار دارد و به همین دلیل انتظار می رود که تمامی مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان این مهم را خارج از مسائل روزمره اداری و به عنوان یک اولویت دنبال کنند.

در جریان برگزاری این جلسه هر کدام از اعضا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در راستای اجرایی کردن طرح تکاپو را ارائه کردند و مقرر شد که جلسات ستاد راهبردی این طرح به صورت منظم و مستمر با حضور مدیران ادارات و سازمان های دولتی مرتبط و بخش خصوصی برگزار شود.

کد خبر 3768469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha