۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد:

کشف ۱۴۵ میلیون ریال کالای قاچاق در ملایر

کشف ۱۴۵ میلیون ریال کالای قاچاق در ملایر

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴۵ میلیون ریال در ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ شعبان ترک نیا از توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴۵ میلیون ریال در ملایر خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی با ورود هر گونه کالای قاچاق و مبارزه بی امان با افراد فرصت طلبی که با قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد داخلی وارد می کنند، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی ضمن کنترل دقیق محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر، در ۲۴ ساعت گذشته ۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در این ۳ عملیات یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیون در محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی از خودروهای ذکر شده تعداد ۱۶۸ ثوب شلوار مردانه، یک دستگاه یخچال ساید بای ساید، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی و ۲۳۵ عدد انواع کیف و ساک دستی خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف و در این راستا ۳ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۴۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

کد خبر 3769417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha