۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰

مدیر کل مجلس و امور استان‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی:

شهر هنر اصفهان به عنوان طرح ملی به تصویب رسیده است

شهر هنر اصفهان به عنوان طرح ملی به تصویب رسیده است

اصفهان - مدیر کل مجلس و امور استان‌های حوزه هنری گفت: پروژه شهر هنر اصفهان در شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری به عنوان طرح ملی به تصویب رسیده که در استان اصفهان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مصلحی پیش از ظهر چهارشنبه، در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری اصفهان اظهار داشت: اصفهان در حوزه مدیریت، اقتصاد، حضور هنرمندان و مشاهیر و علما در طول تاریخ برجسته بوده است.

وی با بیان اینکه اصفهان در طول تاریخ عقبه محکمی دارد و مرکز استفاده علوم کاربردی بوده است، افزود: این استان در طول انقلاب اسلامی نقش بی بدیل داشته است و با ۲۳ هزار شهید و سرداران نام آور در طول دوران دفاع مقدس همواره سرنوشت ساز و موثر بوده است.

مدیر کل مجلس و امور استان‌های حوزه هنری با بیان اینکه فناوری وگردشگری دو عنصر مهم در توسعه استان اصفهان قرار گرفته است، ابراز داشت: اصفهان قطب فرهنگ و هنر است و ما با افتخار پذیرای حضور هنرمندانی هستیم که دل آنها برای این نظام و کشور می تپد و نقد آنها با نِق زدن‌های معمول برخی متفاوت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساختمان سعدی که به تازگی بازسازی شده به عنوان محل جدید حوزه هنری اصفهان پاتوق حضور هنرمندان است، ابراز داشت: من در طول سالیان گذشته در تودیع و معارفه‌های مختلفی شرکت داشتم اما این مراسم واقعا بر دل می نشیند.

مصلحی اضافه کرد: صحبت از خدمات ۱۲ ساله‌ای است که گاه یکی از آنها کارنامه یک استان را شکل می دهد و بر این اساس آقای سیدین نیا از دیدگاه من مراسم تودیعی ندارد بلکه وی بنا بر خواهش من قرار است در آینده برای کمک در معاونت اجرای مجموعه ۳۱ استان فعالیت کند که هنوز این امر را نپذیرفته است اما جایگاه وی را خالی نگه داشته ایم.

مدیر کل مجلس و امور استان‌های حوزه هنری تاکید کرد: سیدین نیا اکنون حکمی برای مدیریت پروژه شهر هنر اصفهان گرفته است که ابعاد بسیار گسترده‌ای برای جاودانه کردن هنر  دارد.

وی با بیان اینکه اصفهانی ها در طول تاریخ هنر را کاربردی ساخته اند، گفت: پروژه شهر هنر اصفهان در شورای سیاست‌گذاری به عنوان طرح ملی و استانی مصوب شده است؛ ایده این شهر هنر نیز از رئیس سابق حوزه هنری بوده است و فعالیت های سیدین نیا در این حوزه با توجه به علاقه و پیگیری‌های لازم ایشان نیز منشا خیر برای اصفهان خواهد بود.

مصلحی اضافه کرد: موفقیت هر مجموعه‌ای جدای از مدیریت آن در گرو همیاری دوستان و همکاران آن حوزه است و بر این اساس امیدواریم همکاران حوزه هنری با احمدی فر رئیس جدید حوزه هنری در راستای تحقق  اهداف حوزه که مشارکت و همیاری داشته باشند.

کد خبر 3769483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha