۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان خبر داد:

قهرمانی تیم همدان در مسابقات دوومیدانی نونهالان منطقه ۴ دختر کشور

قهرمانی تیم همدان در مسابقات دوومیدانی نونهالان منطقه ۴ دختر کشور

همدان- رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: مسابقات دوومیدانی نونهالان منطقه ۴ کشور در بخش دختران با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید.

مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش دختران دوومیدانی کار همدان در مسابقات نونهالان منطقه چهار کشور اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در ۶ منطقه به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور دوندگانی از استان‌های همدان، کردستان، ایلام، لرستان و کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: دوندگان در رشته‌های ۱۰۰ متر بامانع، پرش طول، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرتاب نیزه، پرش ارتفاع، ۴۰۰ متر و پرتاب دیسک با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم همدان به‌عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست‌یافت.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان با اشاره به نتایج انفرادی تیم همدان در این مسابقات گفت: در پرتاب دیسک و وزنه زهرا بختیاری و مریم سلیمانی به ترتیب اول و دوم شدند و در پرش طول بتینا بختیاری سوم شد و نرگس سحری در مکان چهارم ایستاد.

خورشیدی عنوان کرد: در ۱۰۰ متر با مانع بتینا بختیاری به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت و شیرین معینی منش در جایگاه دوم ایستاد و در ۱۰۰ متر نرگس سحری دوم شد و در ۴۰۰ متر پانته آ قلی پور به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت و فاطمه مراد زاده در رده چهارم ایستاد.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: در ۱۵۰۰ متر فاطمه بختیاری قهرمان شد و شیرین نادر بیگی به مقام سومی بسنده کرد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: در پرش ارتفاع شیرین معینی منش اول شد و در پرتاب نیزه فاطمه چناری در مکان چهارم قرار گرفت.

خورشیدی با اشاره به سابقه دیرینه دوومیدانی همدان گفت: مرحوم جعفر جنتی و باب‌الحوائجی از پایه‌گذاران دومیدانی در همدان بودند و به‌نوعی این رشته ورزشی را به همدانی‌ها شناساندند.

خورشیدی بابیان اینکه ازنظر مربی مشکلی در رشته دوومیدانی در همدان وجود ندارد، گفت: مربیان دوره‌های مربیگری بین‌المللی را دیده‌اند و یا از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته دوومیدانی هستند و از نظر دانش فنی در سطح بالایی قرار دارند.

وی یادآور شد: کسب مدال‌های مختلف دوومیدانی کاران همدان در مسابقات کشوری ثابت کرده که ورزشکاران از مربیان زبده و باتجربه بهره برده‌اند.

کد خبر 3769824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha