۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴

در مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور؛

دختر دو و میدانی کار قمی در پرتاب وزنه برنز گرفت

دختر دو و میدانی کار قمی در پرتاب وزنه برنز گرفت

قم - مربی تیم دو و میدانی دختران قم از کسب یک مدال برنز توسط نماینده قم در مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور خبر داد.

پریسا روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور در منطقه با کسب یک مدال برنز برای تیم دو و میدانی دختران قم همراه بود و تیم قم در این مسابقات با توجه به شرایط خود عملکرد قابل دفاعی داشت.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور در منطقه ۲ عصر چهارشنبه در  مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم دو و میدانی نونهالان قم با ترکیب ۴ دو و میدانی کار منتخب و استعدادیابی شده در این مسابقات شرکت کرد و حائز یک نشان برنز شد.

مربی تیم دو و میدانی دختران قم گفت: در این مسابقات سمانه برزگر در ماده پرتاب وزنه با کسب عنوان سوم، تنها مدال تیم اعزامی قم را با کیفیت برنز کسب کرد و  فاطمه کارگر در ماده ۱۰۰ متر چهارم شد و همین رتبه را در ماده پرش طول تکرار کرد.

روحانی بیان داشت: زهرا رضایی دو و میدانی کار آینده دار قم نیز در ۱۰۰ متر هفتم شد و در ۱۰۰ متر با مانع به مقام ششم رسید البته گفتنی است ماده تخصصی زهرا رضایی پرش سه گام و ۸۰۰ متر بود که مسابقات در این مواد برگزار نشد و اگر در این موارد رقابتی انجام می‌شد کسب مدال طلا توسط رضایی محتمل بود.

وی عنوان کرد: با توجه به امکانات تمرین موجود، این نتایج،  نتایج بدی نبود و به عقیده من در آینده همین نتایج را هم به دست نخواهیم آورد زیرا شرایط زیرساختی دو و میدانی بانوان در قم شرایط پیچیده و بسیار دشواری است و به هیچ وجه در شرایط مناسبی قرار نداریم.

مربی تیم دو و میدانی دختران قم تصریح کرد: تمرینات اخیر دختران دو و میدانی کار قم در پیست مجموعه ورزشی شهید مهجوری برگزار شده که شرایط استانداردی برای تمرین ندارد و به لطف آموزش و پرورش در اختیار هیئت دو و میدانی قرار گرفته و در پیست مناسب ورزشگاه شهید حیدریان نیز اجازه تمرین به بانوان دو و میدانی کار داده نمی‌شود.

کد خبر 3769888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha