۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

استاندار کرمانشاه:

سند توسعه شهرستان‌های کرمانشاه در حال نهایی شدن است

سند توسعه شهرستان‌های کرمانشاه در حال نهایی شدن است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: سند توسعه همه شهرستان‌های استان با مشارکت مدیران ارشد، فرمانداران و کارشناسان در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتراسدالله رازانی در جلسه شورای شورای برنامه ریزی استان با موضوع برنامه توسعه شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های استان در حوزه های مختلف نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه ها و ادارات است.

استاندارکرمانشاه افزود: سند توسعه کوتاه مدت شهرستانها براساس قابلیت ها و ظرفیت های هر شهرستان تدوین  شده است و باید تلاش شود برنامه ای قوی و کامل باشد.

این مدیر ارشد پرداختن به مسائل مهم و کلان شهرستان را یک اولویت دانست و خاطرنشان کرد: طرح های بزرگی همچون طرح گرمسیری، سد ازگله و سد آزادی و ... در ثلاث باباجانی با اعتبارات کلان در حال اجرا است.

وی در پایان بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف برای توسعه استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های استان در حوزه های مختلف نیازمند برنامه ریزی و مدیریت صحیح است.

همچنین در این جلسه مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه های مختلف راه، بهداشت و درمان، کشاورزی و ... مطرح گردید و مدیران مربوزه نیز به ارائه راهکار برای حل مسائل پرداختند.

کد خبر 3770311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha