۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰

استاندار چهارمحال و بختیاری:

رشد ۳۸درصدی تصادفات فوتی چهارمحال و بختیاری

رشد ۳۸درصدی تصادفات فوتی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میزان فوت شدگان در تصادفات جاده‌ای این استان ۳۸ درصد رشد داشته است که در این راستا ۴۰ دوربین نظارتی در نقاط حادثه خیز و خطرناک نصب خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر پنج شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه اظهار داشت: در سال جاری به کمک های فنی و اعتباری، مبلغی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به پروژه های مهم و اساسی شهرستان ها اختصاص پیدا کرد که این اعتبارات به نسبت ضریبی که از قبل مشخص و تعیین شده است اختصاص می‌یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای پایش تصویری محورهای استان (دوربین ثبت تخلفات) به اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان نیاز است که یک میلیارد تومان از محل ماده ۱۰ و ۱۲ و یک میلیارد تومان دیگر هم از پنج میلیارد تومان اعتبار شهرستان ها اختصاص پیدا می‌کند.

قاسمی بیان کرد: میزان فوت شدگان در تصادفات جاده‌ای ۳۸ درصد رشد داشته است که در این راستا ۴۰ دوربین در نقاط حادثه خیز و خطرناک نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید اشتغال ایجاد کنند و یکی از بزرگترین دغدغه های جامعه بیکاری است که پیامدهای نابه هنجاری را در پی خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه استان با تخلفات مالی و انحراف از قانون امکان پذیر نیست و باید دستگاه های اجرایی با اعتبارات اختصاص داده شده به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.

کد خبر 3770359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha