۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷

در مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور،

تیم دو و میدانی قم صاحب ۷ مدال رنگارنگ شد

تیم دو و میدانی قم صاحب ۷ مدال رنگارنگ شد

قم – رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۷ مدال رنگارنگ توسط دو و میدانی کاران قمی در مسابقات نونهالان پسر کشور خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم دوومیدانی نونهالان استان قم با کسب ۷ مدال رنگارنگ نایب قهرمان مسابقات دوومیدانی منطقه ۲ کشور شد و افتخار جدیدی برای ورزش قم به ارمغان آورد.

وی افزود: در این مسابقات که عصر جمعه در پیست مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به کار خود پایان داد محمد باقر محمدی در ماده ۱۰۰ متر موفق شد مدال طلا را از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم دو و میدانی قم در ماده ۴۰۰ متر نیز توسط مهدی رضایی به یک طلای دیگر دست یافت و سومین مدال طلای تیم اعزامی قم نیز توسط محمدرضا شایگان در پرش ارتفاع به دست آمد.

رضایی بیان داشت: در ماده پرش طول نیز مهدی رضایی مدال طلای خود در ۴۰۰ متر را در این ماده نیز تکرار کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمد باقر محمدی، نفر طلایی قم در ۱۰۰ متر در ماده ۴۰۰ متر به مدال نقره رسید.

وی عنوان کرد: محمد رضا شایگان نیز همچون ۲ دو و میدانی کار دیگر قمی، صاحب ۲ مدال شد و پس از طلای پرش ارتفاع در ۱۰۰ متر با مانع نیز مدال برنز کسب کرد ضمن این که علی طیبی نیز از قم در پرتاب وزنه برنز گرفت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات منطقه‌ای نونهالان کشور شامل تهران الف، تهران ب،  البرز، سمنان، مرکزی و قم بودند که تیم دو و میدانی نونهالان قم با ۴۸ امتیاز پس از تیم تهران الف ۵۲ امتیازی در رده دوم قرار گرفت.

رضایی افزود: محسن ربانی اسطوره دو و میدانی قم با حکم رئیس فدراسیون به عنوان مدیر مجموعه ورزشی بزرگ آفتاب انقلاب تهران  منصوب شد.

کد خبر 3771109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha