۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳

رئیس شورای آموزش وپرورش قشم:

معلمان غیربومی قشم خانه دار می شوند/ساخت ۴۰ باب خانه معلم

معلمان غیربومی قشم خانه دار می شوند/ساخت ۴۰ باب خانه معلم

بندرعباس - رئیس شورای آموزش و پرورش قشم گفت: با هدف جذب معلمان مجرب و استفاده از تجربیات موفق آنها، ۴۰باب خانه معلم شهری و روستایی در شهرستان قشم ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مؤمنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از احداث ۴۰باب خانه مسکونی در مناطق شهری و روستایی جزیره قشم خبر داد و بیان داشت: در سال جاری با هدف جذب تجربیات برتر در زمینه های آموزشی و بکارگیری معلمان مجرب، کلنگ احداث  ۴۰ باب خانه از طرف منطقه آزاد قشم به زمین زده می شود و پس از اتمام در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ این جزیره کم بودن خانه های سازمانی برای فرهنگیان غیر بومی است و تلاش می کنیم با فراهم آوردن شرایط مطلوب برای آنها، از تجربیات موفق و توانمندی های آنها در راستای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان این جزیره بزرگ استفاده کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: باید در این جزیره شرایطی را فراهم آورد که فرهنگیان با شنیدن اسم جزیره قشم، رغبت دوچندانی برای خدمت کردن به دانش آموزان این ناحیه آموزشی داشته باشند.

مؤمنی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و پیگیری مناسب آموزش و پرورش این جزیره، به دنبال فراهم آوردن شرایطی برای ساخت اردوگاه استاندارد و بزرگی برای پذیرش دانش آموزان و فرهنگیان و فعالیت های اردویی آنها هستیم.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم از تلاش برای جذب و تأمین منابع مالی برای بهبود وضعیت آموزشی، پرورشی، خدماتی و تجهیزاتی مدارس شهرستان قشم سخن گفت و اضافه کرد: در گام نخست باید به دنبال درست کردن و ساماندهی زیر ساخت ها و حوزه سخت افزاری نظیر ساخت و ساز، تأمین تجهیزات، داشتن فضاهای آموزشی استاندارد و رسیدگی به آموزش و پرورش ابتدایی در اولویت قرار دهیم که به گفته وی، تعالی و رشد کیفیت بهداشت، تغذیه، ایجاد آرامش و نشاط، توجه به اوقات فراغت و مسائل آموزشی و پرورشی نیاز به زیر ساخت های مناسب دارد که باید در ابتدا آنها را فراهم ساخت.

کد خبر 3771433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha