۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۴

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان خبر داد :

سیستان وبلوچستان قهرمان رقابت های ووشوکمربند طلایی کشور شد

سیستان وبلوچستان قهرمان رقابت های ووشوکمربند طلایی کشور شد

زاهدان - رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: سومین دوره رقابت های قهرمانی ووشو کمربند طلایی کشور در هر سه رده سنی با قهرمانی سیستان و بلوچستان پایان یافت.

عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دوره از مسابقات قهرمانی ووشو کمربند طلایی آقایان که به نام جام شهید زنده سردار قاسم سلیمانی نامگذرای شده بود در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش ساندا برگزار شد.

وی افزود : این رقابت ها با حضور ۱۷۰ مبارز و در قالب ۲۲ تیم برگزار شد که در رده نوجوانان به ترتیب تیم های سیستان و بلوچستان ، کرمان و خراسان جنوبی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت : در رده جوانان نیز استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان و در رده بزرگسالان تیم های سیستان و بلوچستان، مازندران و فارس به ترتیب توانستند عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت های را به دست آورند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به علاقه نوجوانان و جوانان استان به ورزش های رزمی این هیات در اکثر شهرستانهای استان فعال است و توانسته ایم بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کنیم.

شیبک تصریح کرد:  با توجه به تنوع فرهنگی و مذهبی استان سیستان و بلوچستان هیات ووشو سعی کرده است تا به نوعی نماد وحدت و همدلی در استان باشد.

کد خبر 3771510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha