۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹

فراخوان نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان منتشر شد

فراخوان نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان منتشر شد

نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان که با هدف توجه بیشتر به نقش این صنایع در رشد اقتصادی و مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار می‌شود، فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  نمایشگاه صنایع فرهنگی و هنری ایرانیان با هدف توجه بیشتر به نقش صنایع فرهنگی در رشد اقتصادی، تقویت تولید ملی و اشتغالزایی، مقابله با تهاجم فرهنگی با تولید آثار فرهنگی فاخر و تقویت غرور و عزت ملی، نمایش آخرین محصولات، فن‌آوری و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه صنایع فرهنگی، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در چرخه صنایع فرهنگی و همچنین حمایت از حضور بخش خصوصی در توسعه صنایع فرهنگیبرگزار می‌شود.

این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) و در فضایی بالغ بر ۳۲۰۰ متر مربع برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این نمایشگاه تا ۱۹ مهر ماه فرصت دارند که برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان در چهار بخش صنایع فرهنگی و هنری، چند رسانه‌ای، مکتوب و سرگرمی و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

پیش از این حسین شکروی،   دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، در گفتگو با خبرنگار مهر و با اشاره به این‌که برگزارکننده این نمایشگاه، یک شرکت خصوصی است گفته بود: این شرکت، تنها اجرای نمایشگاه را برعهده دارد و متولیان امر در هر زمینه، محصولات را در اختیار ما می‌گذارند. برای مثال ما با معاونت صنایع دستی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت سینمایی، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت علمی- فن آوری ریاست جمهوری در ارتباط بوده‌ایم و قرار است دبیرخانه‌ای تشکیل دهیم که نمایندگان هر بخش حضور داشته باشند و محتوای نمایشگاه را تامین کنند.

نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، چهارم تا هفتم آبان ماه جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود و متقاضیان تا ۱۹ مهر فرصت دارند در این نمایشگاه ثت نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ciex.ir مراجعه کنند.

کد خبر 3772397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha