۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸

رئیس تالار هنر اصفهان:

نمایش «رود می‌خروشد» در تالار هنر به صحنه رفت

نمایش «رود می‌خروشد» در تالار هنر به صحنه رفت

اصفهان – رئیس تالار هنر اصفهان از به صحنه رفتن نمایش «رود می‌خروشد» به کارگردانی فریدون خسروی در تالار هنر اصفهان خبر داد.

محمدرضا رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تئاتر «رود می‌خروشد» به حکایت داستان عشق به زبان جهانی‌ می‌پردازد، اظهار داشت: این نمایش حکایت قبیله‌ای سرخ پوستی است که در آن دختران را به دلیل خروش رود با سنگ مقدس قربانی می‌کنند که در ادامه داستان عشق «چون باد» به دختری به نام «برباد رفته» بیان می‌شود.

وی افزود: در نمایش «رود می ‌خروشد»  فرانک کیانی در نقش بر باد رفته و فرامرز خسروی در نقش بر باد رفته به ایفای نقش می‌پردازند و مهشید گودرزی، حامد توسلی، سید رضا امیری، امین احمدی، طاهره اسدی، مرتضی خسروی، سپیده نوید منش، سیده زهرا حسینی، شیدا صفاریان، راضیه آذری، فاطمه سادات موسوی، مژگان ناصری، نیلوفر فتاحی و پوریا خسروی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

رئیس تالار هنر اصفهان ابراز داشت: تئاتر «رود می خروشد » به نویسندگی و کارگردانی فریدون خسروی، آهنگسازی هومن همامی و تهیه کنندگی فرانک کیانی تا دهم مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار هنر اجرا می‌شود.

رونمایی از کتاب پژوهشی نمایشنامه نویسان معاصر ایران

وی ابراز داشت: همچنین جشنواره غیررقابتی تئاترهای خیابانی تا ۲۹ شهریورماه در سه مکان شامل مقابل تالار هنر اصفهان، روبروی هتل عباسی و میدان جلفا برگزار می‌شود.

رهبری ادامه داد: روز ۲۹ شهریورماه نیز از ساعت ۱۸ رونمایی از کتاب پژوهشی نمایشنامه نویسان معاصر ایران اثر مریم موحدیان را در تالار هنر اصفهان شاهد خواهیم بود.

وی به برنامه‌های آموزشی تالار هنر اصفهان اشاره و بیان داشت: کارگاه تکنیکی «نمایش‌های بیرونی همراه با تولید نمایش» نیز با تدریس حمید پورآذری تا ۳۰ شهریورماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 3772619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha