۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۳۳

معاون فرماندار ملارد:

بی خطر سازی زباله ها و پسماند عفونی در ملارد باجدیت پیگیری می شود

بی خطر سازی زباله ها و پسماند عفونی در ملارد باجدیت پیگیری می شود

ملارد-معاون فرماندار ملارد گفت:با عنایت به انتقال زباله های ۱۰ شهرداریِ غرب استان تهران به شهرستان ملارد، بی خطر سازی زباله و پسماندهای عفونی ضرورتی است که با جدیت پیگیری می شود.

مجتبی شاهقلیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش مجموعه فرمانداری ملارد و نظام پزشکی غرب استان تهران برای ارتقا و حفظ سلامت عمومی در منطقه ملارد اظهار داشت:یکی از اولویت های جدی ما در این شهرستان به مدیریت مطلوب پسماندها و زباله های عفونی معطوف می شود.

معاون فرماندار ملارد عنوان کرد:پس از رایزنی های بسیار و از چندی پیش، طرح بی خطر سازی زباله های عفونی به صورت رسمی آغاز شد که خوشبختانه در طول این مدت به نتایج مطلوب و شایسته ای نائل شده ایم.

شاهقلیان گفت:با عنایت به انتقال زباله های ۱۰ شهرداری غرب استان تهران به شهرستان ملارد و منطقه اخترآباد، اجرای این طرح از ضروریاتی بود که در اولویت کاری فرمانداری ملارد قرار گرفت.

وی افزود:اقداماتی نیز در ارتباط با سکوی زباله در ملارد در دستور کار قرار دارد که در آینده و با حصول نتایج هر چه بیشتر، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

معاون فرماندار ملارد در خاتمه یادآور شد:کارگروه سلامت این شهرستان بسیار فعال است و بادقت نظر و بدون مسامحه، مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت عمومی را در این خطه پیگیری می کند و برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده، نهایت تلاش و امکانات موجود را به کار خواهیم بست تا شهرستان ملارد به موفقیت های بیشتری در عرصه سلامت عمومی نائل شود.

کد خبر 3774123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha