۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی مطرح کرد:

ستاد «نذر مهر» الگوی مناسبی برای فقرزدایی است

ستاد «نذر مهر» الگوی مناسبی برای فقرزدایی است

مشهد - مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: طرح «نذر مهر» الگوی بسیار مناسبی برای ترویج مهربانی و فقرزدایی است و باید از همه توان برای ملی شدن آن استفاده کرد.

محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح نذر مهر، یک طرح ترویج مهربانی و توجه بیشتر به نیازمندان است، اظهار کرد: ایده نذر مهر از بهترین طرح هایی است که تاکنون با آن مواجه شدیم و کمیته امداد خمینی(ره) در این امر خیر تمام تلاش خود را برای کمک به ایتام و نیازمندان می‌کند.

وی افزود: طرح نذر مهر الگوی بسیار مناسبی برای ترویج مهربانی است و باید از همه توان برای ملی شدن و اجرایی شدن آن در تمام شهرهای کشور، استفاده کرد تا فقرزدایی و محرومیت زدایی ریشه کن شود.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به مشارکت این مجموعه با ستاد نذر مهر، بیان کرد: با مشارکت خیرین این مجموعه، کمک های خوبی به ستاد شده که امیدواریم تا سال آینده  هیچگونه محرومی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: شرایط امسال به گونه ای رقم خورده که مساعدت و توجه بیشتری به ایتام و نیازمندان شده است به همین دلیل باید با برنامه ریزی‌های دقیق تر، ستاد دائمی برای کمک به ایتام تشکیل شود و امیدوارم طرح نذر مهر تنها برای مدت کوتاهی فعال نباشد.

مسعودیان راد  با بیان اینکه کمک به ایتام با تکریم و عزت باید صورت بگیرد، ابراز کرد: کمک‌های صورت گرفته به ایتام نباید بر پایه احساس باشد بلکه باید حکمت محور و منطق محور باشد همچنین در قرآن کریم، ایتام به عنوان امانت در جامعه محسوب می‌شوند، بنابراین علاوه بر اینکه ایتام و اموال آنها باید مورد توجه قرار گیرند، توجه به رشد شخصیتی آنان نیز از اهمیت ویژه ای باید برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: طرح نذر مهر حرکتی خودجوش از سوی رستوران داران طرقبه و شاندیز برای تهیه و توزیع غذای درجه یک بین نیازمندان و محرومان است و بسیاری از افراد که به دلیل محدودیت امسال به حج نرفتند هزینه این سفر زیارتی را برای این کار خیر اختصاص داده اند.

کد خبر 3774378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha