۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۱۰

مدیر اجرای ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 هرمزگان:

137دفتر ICT روستایی ثبت نام اینترنتی سرشماری را انجام می دهند

137دفتر ICT روستایی ثبت نام اینترنتی سرشماری را انجام می دهند

بندرعباس - قائم مقام مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ هرمزگان گفت: ۱۳۷دفتر ICTروستایی از شنبه سرشماری اینترنتی مراجعه کنندگان را به صورت رایگان انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شاکری زاده در جمع خبرنگاران بیان داشت: در توافقی با شرکت مخابرات استان، ١٣٧دفتر فعال ICTروستایی از روز شنبه سوم مهرماه، ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار ساکن روستاها را به صورت رایگان انجام می دهند.

وی عنوان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ٩٥ در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. کلیه ساکنان پهنه ایران اسلامی، می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.sarshomari۹۵.ir نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود اقدام کنند.

به گفته شاکری زاده، با توجه به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از  پر هزینه ترین طرحهای ملی است، اجرای گسترده سرشماری اینترنتی می تواند تا حد زیادی از هزینه های غیر ضروری بکاهد. همچنین از آنجا که ضریب نفوذ اینترنت در استان هرمزگان در سطح خوبی قرار دارد و یکی از استانهای جوان کشور است، ستاد سرشماری استان امیدوار است شاهد مشارکت گسترده مردم در ثبت اینترنتی اطلاعات باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل هرپرسشنامه تنها ۱۰ الی ۱۲ دقیقه زمان می برد، و در پایان ثبت اینترنتی اطلاعات، یک کد رهگیری در اختیار فردی که کار ثبت اینترنتی را انجام داده قرار می گیرد که لازم است هر خانوار آنرا نزد خود نگه دارد و هنگام مراجعه مامور سرشماری، آن را ارائه دهد تا دیگر نیازی به تکمیل پرسشنامه حضوری نباشد.

کد خبر 3775241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha