۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۵

دیدار معاون پژوهشی وزارت علوم با رئیس پارک فناوری مسکو

دیدار معاون پژوهشی وزارت علوم با رئیس پارک فناوری مسکو

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با رئیس پارک فناوری استروگینو مسکو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این دیدار وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و سرگئی تپلوف رئیس پارک فناوری استروگینو مسکو  بر افزایش همکاری های فناورانه دو کشور ایران و روسیه تاکید کردند.

وحید احمدی معاون پژوهشی وزیرعلوم گفت: روسیه و کشورهای آسیای میانه می توانند بازار خوبی برای محصولات فناورانه شرکت های فناوری ایرانی باشند.  

وی افزود: باتوجه به همکاری دوجانبه برای ایجاد شرکت های مشترک فناوری میان پارک علم و فناوری خراسان رضوی و یکی از پارک های مهم قزاقستان می توان با پارک استروگینو مسکو نیز قراردادی مشابه امضا کرد.

تپلوف رئیس پارک فناوری استروگینو مسکو نیز در این نشست به تفاهم نامه میان پارک فناوری استروگینو روسیه با پارک علم و فناوری گلستان اشاره کرد و گفت: اکنون با توانمندی های فناورانه پارک های علم و فناوری ایران بیشتر آشنا شده ایم و آماده همکاری های روز افزون هستیم.

پارک علم و فناوری استروگینو مسکو در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شد و با وجود نوپا بودن، جایگاه قابل توجهی در عرصه فناوری های نو از جمله در حوزه های بیوتکنولوژی، داروسازی، رادیوالکترونیک، نرم افزاری و هولوگرافیک دارد.

کد خبر 3775319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha