۳ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۲

رئیس مرکز آمار به مهر خبرداد؛

استقبال خانوارها از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

استقبال خانوارها از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

رئیس مرکز آمار با استقبال خانوارها از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن گفت: تا ساعت نه صبح امروز، ۶ هزار خانوار به صورت آنلاین اطلاعات خود را در سامانه به ثبت رساندند.

امیدعلی پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از نیمه شب گذشته که سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ به صورت اینترنتی آغاز شده تا ساعت ۹ صبح امروز، ۶ هزار خانوار در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده و اطلاعات خود را به ثبت رسانده‌اند.

رئیس مرکز آمار ایران افزود: البته با توجه به اینکه سرشماری اینترنتی از نخستین دقایق بامداد امروز آغاز شده است، انتظار ما تقریبا برآورده شده و به نظر هم می‌رسد که طی روزهای آینده، ثبت‌نام به صورت اینترنتی، با سرعت بیشتری پیش رود. البته باید توجه داشت که از نیمه شب گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز، دو هزار و ۱۰۰ خانوار به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کرده بودند، اما در فاصله ساعت ۶ تا ۹ صبح، این رقم به ۶ هزار خانوار رسیده است.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده کار ثبت‌نام به صورت اینترنتی شتاب بیشتری خواهد گرفت، البته فرصتی هم در روزهای آینده داده خواهد شد تا خانوارها، امکان ویرایش فرم‌های ارسالی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ امسال برای اولین بار به صورت بدون کاغذ در حال انجام است و از سوم تا ۲۴ مهرماه فرصت مشارکت در این طرح ملی به صورت اینترنتی داده شده است، از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبانماه، سرشماری به صورت حضوری با مراجعه ماموران رسمی مرکز آمار ایران ادامه خواهد یافت. خانوارها می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

کد خبر 3776885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داود ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
      0 0
      چه اصراری دارید که ازسیستم اینترنتی استفاده کنید و دروغ هم بگویید .اصولادربدیهیات هنوز گرفتاریم.وب سایت سرشماری در هیچ مرورگری کارنمیکند .سرور انتخاب شده به قدری کندو دارای اشکال است که در همین ساعات اولیه دچار اختلال شده .خوب من نمیفهمم چرا از گوگل داک استفاده نمیکنید .بعد میگن چرا سرور تلگرام داخل کشور نیست !!
    • ابوحمزه ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
      0 0
      سایت مربوطه انگار بر روی لاک پشت سواره و دائماً error می دهد. این کم کاستیها در شان مرکز آمار نیست.
    • محمد ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
      0 0
      توی ایران هم میشه کار خوب کرد اما سازمان آمار این کار رو نکرده و کاملا ضعیف عمل کرده است
    • SAEED ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
      0 0
      سایت افتضاح و کنده. از صبح شاید 15 بار به سایت مراجعه کردم ولی انقدر ضعیفه هنوز موفق نشدم. آقا سایت به این ضعیفی نوبره!!!!
    • ارش ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
      0 0
      اول: سرعت سایت بطور غیرقابل باوری ، کند است . دائما باید یا ریفرش کرد و یا خطا میده و کاربر مجبور میشه که دوباره از اول اطلاعات رو وارد کنه . تا بحال سایتی با این سرعت و اینهمه پیغام خطا ، ندیده بودم! آنهم سایتی دولتی! دوم: چرا مسئولین ما از واژه "بیکار" اینقدر واهمه دارن؟!! تو فرم سرشماری ، اصلا بیکار وجود نداره ! ظاهرا از نظر مسئولین کسی تو این کشور ، بیش از 30 روز بیکار نبوده! به طور کاملا اجباری ، مجبور شدم "سایر" رو انتخاب کنم بجای "بیکار" !
    • لیلا قاسمی ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
      0 0
      اصلا همچین سایتی موجود نیست ، فکر کردین اینجا سوئیسه همه کارها مکانیزه و اینترنتی. دست شما درد نکنه
    • حسین ساورعلیا گرگان ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      0 0
      24ساعته هرکارمیکنم سایت بازنمیشه لطفا یکی راهنمایی کنه.
    • سمیرا ناظری ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
      0 0
      چرا دروغ سایتا همه بسته ان من سه روزه دارم میزنم خبری نیست .