۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶

در دانشگاه علم و صنعت ایران؛

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و صنعت، دانشگاهیان علم و صنعت ایران در مراسم ویژه ای که بعد از ظهر امروز، سوم مهرماه ۱۳۹۵ با حضور فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله در دانشگاه برگزار شد، یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی های غیور مردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با حضور اقشار دانشگاهی در مقبره الشهدای دانشگاه برگزار شد، دسته مارش نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس قطعاتی خاطره انگیز و حماسی اجرا کرد و سپس سردار حسین اسداللهی (فرمانده  لشکر ۲۷ محمد رسول الله) سخنرانی کرد.

سردار اسداللهی ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس و اینگونه مناسبت ‌ها فرصتی است تا تاریخ را مرور کنیم و نام شهدا تکرار شود و با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه و شهدای مدافع حرم افزود: امروز دفاع مقدس دوباره در حال تکرار شدن است و اکنون هم پس از گذشت سه دهه، همچنان نام احمد متوسلیان را می شنویم.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم امانتدار شهدا باشیم، باید جای خودمان را پیدا کنیم؛ تصریح کرد: ما هم باید برای تمام کردن خاکریزهای ناتمام، شهید بدهیم و زحمت بکشیم؛ چیزی که شهدا از ما خواسته اند این بود که ادامه دهنده راه امام باشیم. وی گفت: ملتی سربلند است که ولایتمدار باشد و شهدای ما ثابت کردند که ولایتمدار هستند.  

سردار اسداللهی یادآور شد: اگر خواهان عزت و افتخار هستیم، دستانی که امام به آن بوسه زده، راه را برای ما باز می کند و می توانیم با همین دستان، جهاد کبیر را انجام دهیم.

در پایان این مراسم، آیت الله حمیدی امام جماعت مسجدالشهداری دانشگاه علم و صنعت ایران هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و برای پیروزی جبهه حق در مقابل باطل و علو درجات شهیدان راه حق دعا کرد.

کد خبر 3777563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha