۴ مهر ۱۳۹۵، ۸:۱۱

رئیس کارگروه تسهیل یزد:

تعامل بانک ها با صنعت موجب رفع مشکلات تولید است

تعامل بانک ها با صنعت موجب رفع مشکلات تولید است

یزد- استاندار یزد و رئیس کارگروه تسهیل با تاکیدبر حل مشکلات و موانع پیش روی تولید گفت: تعامل بانک ها با صنعت موجب رفع مشکلات تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میر محمدی شنبه شب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: آمار و ارقامی که از سوی بانک‌ ها در پرداخت تسهیلات ارائه می شود رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: اینکه بانک ها خودشان را با سایر استان ها مقایسه کنند و افتخار کنند که عقب نیستیم پسندیده نیست چراکه با شرایط و پیشینه مردم یزد، باید از سایر استان ها جلوتر باشیم.

رئیس کارگروه تسهیل یزد با تاکیدبر لزوم تسریع در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان اضافه کرد: بانک ها باید تعامل بیشتری با صنایع و متقاضایان داشته باشند و به نوعی بار را از دوش صنعت بردارند و مشکلات و موانع تولید را رفع کنند.

وی با بیان اینکه صنایع هم باید در مقابل تسهیلاتی که از بانک ها می گیرند پاسخگو باشند که چگونه هزینه شده و چه بازخوردی داشته عنوان کرد: اینکه بانک ها مقداری نقدینگی به صنعت تزریق کنند و مشخص نباشد چه نتیجه ای از این تزریق حاصل شده زیبنده نیست.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد بیان داشت: بانک ها باید تسهیلاتی که در کارگروه تسهیل و تسهیلاتی که خارج از کارگروه به واحدهای تولید استان پرداخت کرده اند به صورت شفاف اعلام کنند تا میزان پرداخت ها مشخص باشد.

وی عنوان کرد: به تفکیک پرداخت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت باید آمارها اعلام شود تا انتظارت از صنعت نیز روشن باشد و صنایع در برابر تسهیلات دریافتی نیز میزان تولید و اشتغال و صادرات را باید شفاف اعلام کنند.

کد خبر 3777835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha