۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶

امروز انجام می شود؛

اعتراض دانشجویان ۲ دانشگاه بزرگ به اجرای قانون سنوات

اعتراض دانشجویان ۲ دانشگاه بزرگ به اجرای قانون سنوات

جمعی از دانشجویان ۲ دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف امروز به صورت جداگانه به اجرای قانون سنوات در دانشگاه ها اعتراض می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعتراض دانشجویان ۲ دانشگاه بزرگ کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف در حالی امروز برگزار می شود که تاکنون جمعی از دانشجویان دانشگاه های صنعتی ارومیه، اصفهان و تربیت مدرس نیز طی روزهای گذشته درخصوص اجرای قانون سنوات اعتراض داشتند.

اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صبح امروز آغاز شده و دانشجویان این دانشگاه درحال حاضر در مقابل زمین چمن این دانشگاه تجمع کرده اند.

همچنین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز ساعت ۱۲ ظهر امروز در مقابل سلف این دانشگاه اعتراض خود را درخصوص اجرای قانون سنوات به مسئولان این دانشگاه اعلام خواهند کرد.

به گزارش مهر، سنوات تحصیلی پس از اتمام ترم ۸ برای دانشجویان کارشناسی، اتمام ترم ۴ برای دانشجویان کارشناسی ارشد و اتمام ترم ۹ برای دانشجویان دوره دکتری اعمال می شود که براین اساس ادامه تحصیل دانشجویان منوط به پرداخت هزینه خواهد شد.

کد خبر 3777992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      0 0
      خدایی ظلم نیست من دانشجوی روزانه رتبه 7 ارشد امیرکبیر برای ترم 5 و 6 که مشکلی برام پیش اومد ولی قابل بیان تو جلسه گروه نبود، باید 3.5 میلیون پول به حساب بریزم تا آقایون امضا کنن بتونم تسویه کنم؟؟؟!!! خدایی دانشگاه نیست که دکانه
    • داشجو شریف ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      0 0
      منی که برای این که مقالم قوی تری از پایان نامم درارم تحصیلم طول کشیده چرا علاوه بر عمرمم که تلف شده باید پولم بدم چقدر ظلم
    • ناشناس ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
      0 0
      خیلی باحالن!!