۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰

برنامه شرکت پایانه های نفتی ایران؛

بارگیری بیش از یک هزار نفتکش در سال ۹۵

بارگیری بیش از یک هزار نفتکش در سال ۹۵

بوشهر -مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران از برنامه‌ریزی این شرکت برای پهلودهی، جداسازی و انجام عملیات بارگیری و تخلیه به بیش از یک هزار نفتکش در پایانه های نفتی ایران در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، غلامحسین گرامی در نشست شورای مدیران این شرکت تصریح کرد: این عملیات شامل پهلودهی، جداسازی و انجام عملیات بارگیری و تخلیه و تحویل نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی در پایانه های نفتی خارگ، عسلویه، ماهشهر و شمال در اسکله های ثابت و گوی های شناور و همچنین عملیات کشتی به کشتی به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می شود.

وی ادامه داد: تامین امنیت صادرات نفت خام کشور و میعانات گازی از مهمترین وظایف این شرکت است که با فعال شدن دیپلماسی انرژی کشور این وضعیت به نقطه مطلوب نزدیک شده است.

گرامی گفت: وجود نیروی انسانی خبره و با تجربه از ویژگی‌های برجسته شرکت پایانه های نفتی ایران به شمار می رود، همچنین تاسیسات مجهز و نوسازی شده، تاخیر نداشتن در پهلودهی و بارگیری نفت خام و انجام آزمایشات شیمیایی معتبر با استانداردهای جهانی و مورد تایید اوپک از دیگر ویژیگیهای خاص این شرکت است که مورد توجه مشتریان صنعت نفت ایران قرار گرفته است.

کد خبر 3779469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha