تقدیر از مسابقه عملیاتی حرارتی از سوی وزارت علوم

تقدیر از مسابقه عملیاتی حرارتی از سوی وزارت علوم

دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد کشور گفت: دوازدهمین دوره مسابقه سراسری عملیات حرارتی کشور از سوی وزارت علوم به عنوان برترین مسابقه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سلیمانی امروز در سیزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در سال ۱۳۸۰ پیشنهاد تاسیس گروهی دانشجویی با حضور نمایندگان دانشگاه های سراسر کشور از سوی اساتید و پیشکسوتان حوزه متالورژی کشور مطرح شد که پس از پردازش ایده ها سازمان علمی دانشجویی مهندسی مواد متشکل از نمایندگان انجمن های علمی دانشگاه های کشور شکل گرفت.

وی افزود: این نام در سال گذشته و به پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد کشور تغییر یافت.

سلیمانی عنوان کرد: از جمله فعالیت های این اتحادیه می توان به برگزاری سیزده دوره مسابقه سراسری عملیات حرارتی، پنج دوره مسابقه سراسری ریخته گری کشور که البته پنجمین دوره آن در ۴ الی ۷ آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود، برگزاری چهار دوره مسابقه ملی سرامیک، برگزاری اولین دوره مسابقه سراسری عکس متالوگرافی که ۲۸ الی ۲۹ مهرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد و انتشار دو شماره نشریه آمورف اشاره کرد.

دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد کشورخاطر نشان کرد: این اتحادیه افتخاراتی همچون اتحادیه قابل تقدیر، دبیر برگزیده، مسابقه برگزیده و ... را نیز در سطح کشوری دارد. البته شاید بتوان گفت مهمترین رویداد این اتحادیه همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد است که برای بار دوم دانشگاه امیرکبیر آن را در سیزدهمین مرتبه برگزاری میزبانی می کند.

سلیمانی افزود: آذرماه سال گذشته و در اولین جلسه شورای مرکزی با اکثریت قاطع آرا میزبانی به دانشگاه امیرکبیر واگذار شده و عملکرد مثبت این دانشگاه و نمایندگان آن شایسته تقدیر هستند. تاکنون نمایندگان دانشگاه امیرکبیر در تمامی جلسات حاضر شده و گزارش های دقیقی ارائه داده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد میزبانی شایسته ای در ادامه برنامه از سوی دانشگاه امیرکبیر باشیم.

وی گفت: مسابقه عملیات حرارتی دوره دوازدهم که از طرف اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد کشور در دانشگاه علم و صنعت برگزار شده بود به عنوان مسابقه قابل تقدیر کشور از سوی وزارت علوم برگزیده شد. این مسابقه از ۲۵ الی ۲۶ شهریورماه سال گذشته به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

کد خبر 3780650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha