۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸

در گفتگو با مهر مطرح شد

توضیحات مدیر مستعفی تالار حافظ/ مقاومت‌ها کار را سخت کرد

توضیحات مدیر مستعفی تالار حافظ/ مقاومت‌ها کار را سخت کرد

مدیر مستعفی تالار حافظ و مشاور اجرایی سابق بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی درباره دلایل کناره گیری خود از این سمت‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

رضا دادویی مدیر مستعفی تالار حافظ و مشاور اجرایی سابق بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلایل کناره گیری خود از این سمت توضیح داد: من از دانش آموختگانی هستم که رشته تحصیلی ام در دانشگاه مرتبط با هنر نمایش بوده از این جهت توقع جامعه هنری از من به عنوان یک مدیر که در هنر نیز فعالیت می کند مقداری بیشتر از بقیه مدیران بود و چون امکان برآورده کردن توقعات منطقی هنرمندان در این شرایط ممکن نبود از این سمت کناره گیره کردم.

وی ادامه داد: بنده در این یک سال چه در مقام مشاور اجرایی بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی و چه به عنوان مدیر تالار حافظ تمام تلاش خود را انجام دادم تا با یک برنامه ریزی مناسب فضایی را ایجاد کنم که هنرمندان بتوانند کارهای متفاوت تر و با کیفیت اجرا کنند، اما متاسفانه مقاومت هایی در مجموعه بنیاد رودکی کار را سخت کرد به طوری که باعث شد کارها آن طور که دوست داریم پیش نرود بنابراین صلاح را بر این دیدم حالا که نمی توانم عنصر مفیدی برای این فضا باشم کناره گیری خودم را اعلام کردم که زیاد مزاحم نباشم.

مشاور اجرایی سابق بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی بیان کرد: متاسفانه در این مدت مشورت هایم راهگشا نبود و دوستان سیاست هایی در مجموعه بنیاد رودکی دارند که با نگاه های بنده هم خوانی ندارد. وقتی تصمیم گیری در حوزه من نیست اما من باید پاسخگوی اتفاقات حوزه کاری ام باشم صلاح دیدم که در این شرایط در مجموعه بنیاد نباشم. امیدوارم شرایط در بنیاد به گونه‌ای پیش رود که هنرمندان امکان بیشتری برای فعالیت حرفه‌ای داشته باشند.

کد خبر 3781451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha