۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۲

استاندار لرستان مطرح کرد؛

اجرای پروژه‌های بزرگ توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در لرستان

اجرای پروژه‌های بزرگ توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در لرستان

دلفان - استاندار لرستان از اجرای پروژه های بزرگ توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان دلفان با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس مظهر تمام خوبی ها است اظهار داشت: امروز اگر کشورمان دارای اقتدار، عزت و سربلندی در جهان است مدیون 8 سال دفاع مقدس و دستاوردهای مهم فرهنگی و ملی آن است.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین پروژه های استان لرستان توسط قرارگاه سازندگی خاتم در حال اجرا است افزود: این امر نیز در سراسر کشور توسط این قرارگاه در حال انجام است و پروژه های بسیار پیچیده، فنی و تخصصی توسط این قرارگاه ساخته شده و در حال ساخت است.

استاندار لرستان با اشاره به ساخت پروژه های که قبل از انقلاب در ایران توسط خارجی ها ساخته می شد و آثار فرهنگی که پس از اتمام پروژه ها به وجود می آمد افزود: امروز پروژه هایی که توسط قرارگاه خاتم در فازهای 1 و 2 پارس جنوبی در حال انجام است چندین برابر پروژه های گذشته بوده و کارهای بسیار عظیمی در حوزه های نفت، گاز، راهسازی، سد سازی و انرژی برق توسط این قرارگاه بزرگ سازندگی در حال اجرا است.

وی از قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان موتور محرکه توسعه کشور و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و ادامه داد: برای مردم لرستان نیز یک افتخار بزرگ است که سکان هدایت و فرماندهی این قرارگاه توسط یک پاسدار رشید از خطه  لرستان بوده و این را نه من بلکه بسیاری از استانداران کشور می گویند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه با هماهنگی که بین دولت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وجود دارد این پروژه های عظیم با شتاب و سرعت بیشتری در حال اجرا است گفت: استان لرستان اکنون یک کارگاه سازندگی بوده که تمام زحمات آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم صورت گرفته و اجرای این طرح ها با اشتیاق فرماندهی محترم قرارگاه خاتم بوده است.

بازوند محرومیت زدایی را یکی از دستاوردهای بنیانگذار کبیر انقلاب برشمرد و افزود: عینا این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که امروز شاهد هستیم و این سیاست ها و برنامه ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه یادمان شهدای دلفان که در طرح و نقش بسیار زیبایی طراحی و ساخته شده باید به عنوان یک الگوی فرهنگی و ارزشی معرفی شود بیان داشت: از مسئولین شهرستان می خواهیم هر چه سریعتر نسبت به معرفی هیئت امنای این یادمان برای حفظ و نگهداری این بنای ارزشمند اقدام کنند.

کد خبر 3782736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha