۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹

آپکو پارس قم نایب قهرمان مسابقات فوتسال جوانان کشور شد

آپکو پارس قم نایب قهرمان مسابقات فوتسال جوانان کشور شد

قم - مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از نایب قهرمانی تیم فوتسال آپکو پارس قم در مسابقات دسته برتر کشور در روز پایانی این مسابقات خبر داد.

رضا بمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پرونده مسابقات دسته برتر فوتسال جوانان کشور روز جمعه در رشت بسته شد و تیم فوتسال آپکو پارس، نماینده شایسته استان قم با وجود لیاقت قهرمانی، به مقام نایب قهرمانی این پیکارها بسنده کرد.

وی افزود: آخرین دیدار تیم آپکو پارس قم قرار بود عصر جمعه در رشت برابر تیم انصار المهدی فسا برگزار شود که این مسابقه به شکل ناجوانمردانه‌ای به دلیل عدم حضور تیم انصار المهدی فسا برگزار نشد و تیم آپکوپارس که برای قهرمانی نیاز به پیروزی با اختلاف ۵ گل برابر این تیم انتهای جدولی داشت به ناچار به نایب قهرمانی رسید.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: جدول مسابقات به گونه‌ای بود که ۲ تیم مقاومت البرز و آپکو پارس قم برای قهرمانی شانس داشتند و مقاومت در روز آخر مسابقات بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اما با وجود اینکه بازیکنان و عوامل تیم انصار المهدی فسا در سالن برگزاری مسابقات حضور داشتند از قرار گرفتن در برابر تیم آپکو پارس قم امتناع کردند تا مقاومت البرز قهرمان شود.

بمانی بیان داشت: با توجه به آمار گل خورده بالای تیم انصار المهدی فسا و غیبت ۲ بازیکن اصلی این تیم در برابر آپکو پارس، احتمال پیروزی آپکو پارس با نتیجه‌ای پرگل بسیار زیاد بود اما با این حرکت نماینده استان فارس، حق و حقوق نماینده فوتسال قم پایمال شد و باشگاه آپکو پارس و هیئت فوتبال استان قم این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیری می‌کنند.

وی عنوان کرد: آپکو پارس در شرایطی پس از مقاومت البرز در جدول فعلی نایب قهرمان شده است که هم در دور اول مسابقات یک بار این تیم را ۴ بر ۳ شکست داده است و هم در مرحله نهایی بار دیگر با حساب یک بر صفر این تیم را مغلوب کرده است.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: آپکو پارس که در نخستین مسابقه خود برابر تیم مقاومت البرز یک بر صفر پیروز و در دومین دیدار خود در مقابل شهرداری رشت بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرده بود اما در ادامه یک بر صفر شهرداری ساوه را شکست داد و سپس ۹ بر ۵ یاران جوان بندرعباس را مغلوب کرد.

کد خبر 3783452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha