۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بهانه جویی‌های دشمن برای تصرف ذخایر نفتی کشور است

بهانه جویی‌های دشمن برای تصرف ذخایر نفتی کشور است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بهانه جویی‌های امروز دشمن برای تصرف ذخایر نفتی کشور ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اظهار کرد: ذخایر نفتی یکی از نعمت‌های خداوند است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه تمامی حملات و هجوم‌های دشمن از ۱۵۰ سال گذشته به کشور ایران به دلیل تصرف ذخایر نفتی بوده است، افزود: متاسفانه نتوانسته‌ایم قدر این نعمت الهی را بدانیم و دشمن درصدد بیرون کشیدن ذخایر نفتی از دست مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بهانه جویی‌های امروز دشمن برای تصرف ذخایر نفتی کشور ایران است، گفت: اگر متناسب با این نعمت خداوندی بر روی صنایع تبدلی کار می‌شد امروز بیکاری در جامعه وجود نداشت.

وی با بیان اینکه شکر عملی به معنای به کار گرفتن نعمت در حد نهایت است، بیان کرد: متاسفانه امروزه این نعمت بزرگ به دلیل بی توجهی به آن بلای جان کشور و مردم شده است.

آیت الله عبادی با اشاره اینکه مدیریت خوب در حوزه ذخایر نفتی بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امروزه مدیریت مسئله اصلی جهان بشریت است.

وی با بیان اینکه جامعه را باید به سوی استفاده از سوخت سی ان جی برای خودروها تشویق کرد، افزود: غلظت آلودگی در نفت و بنزین بیشتر است و موجب ضرر زدن به محیط زیست می‌شود.

کد خبر 3783754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha