۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد:

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در همدان

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در همدان

همدان - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در همدان خبر داد و گفت: طرح «لبیک یا حسین (ع)» در ماه محرم اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، غلامرضا فرهادی برگزاری همایش تخصصی حافظان قرآن کریم در مرکز استان و شهرستان کبودراهنگ با حضور بیش از ۳۵۰ حافظ قرآن، راه‌اندازی ۱۴ جلسه خانگی قرآنی کریم در استان و اجرای طرح «جهادگران فرهنگی قرآنی» در ۳۰ روستای محروم با اعزام روحانی، مبلغ، مبلغه و معلم قرآن به این مناطق را از برنامه های در دست اجرا عنوان کرد.

فرهادی اضافه کرد: برگزاری دوره تخصصی آموزش قرآن برای ۲۵ نفر از استعدادهای قرآنی، شناسایی، حمایت و راه‌اندازی دو جلسه حلقه تفسیری در مرکز استان و شهرستان ملایر، برگزاری جشنواره قرآنی با موضوع شعار سال، تشکیل انجمن اساتید و فعالان قرآنی استان و برگزاری جلسات مربوطه به صورت فصلی و حمایت از راه‌اندازی جلسات حفظ قرآن به صورت مردمی از دیگر برنامه‌های استان است.

وی ادامه داد: برای ۶ ماهه دوم سال دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان در دهه فجر جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در بخش استانی را برگزار خواهد کرد.

فرهادی شناسایی و تقویت فعالیت‌های قرآنی هیئت های مذهبی، اجرای طرح «لبیک یا حسین (ع)» در محرم، برگزاری مسابقه تفسیری نورالهدی با حضور ۵۷۰ نفر و برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه همکاران و خانواده‌های آنها را از دیگر برنامه ها برشمرد.

کد خبر 3783766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha