۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷

راهیابی ۲ فیلم کوتاه ایرانی به بخش مسابقه جشنواره «برنو شانزده»

راهیابی ۲ فیلم کوتاه ایرانی به بخش مسابقه جشنواره «برنو شانزده»

۲ فیلم کوتاه ایرانی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «برنو شانزده» جمهوری چک راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم های کوتاه «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران و «آرداک» به کارگردانی اسماعیل منصف از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران، به پنجاه و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «برنو شانزده» جمهوری چک راه پیدا کردند.

فیلم های کوتاه مذکور در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «برنو شانزده» انتخاب شده اند و با فیلم‌هایی از لهستان، آمریکا، فلسطین، انگلیس، کانادا، فرانسه، چک، اتریش، اسپانیا، آلمان، اسلوونی، رومانی، کرواسی، چین، قبرس، اندونزی، هلند و مکزیک به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه جمهوری چک، هر ساله توسط سازمان گردشگری چک در شهر برنو در جنوب جمهوری چک برگزار می‌شود و هدف آن گردآوری آثار برتر و سازندگان آن برای تعامل سینمایی و مباحثی درباره سینمای کوتاه است.

جشنواره «برنو شانزده» فیلم‌های کوتاه زیر ۳۰ دقیقه داستانی، انیمیشن و تجربی را به نمایش می گذارد و علاوه بر آن، برنامه های جنبی مختلفی نیز دارد.

پنجاه و هفتمین دوره این جشنواره ۱۲ تا ۱۵ اکتبر برابر با ۲۱ تا ۲۴ مهرماه در شهر برنوی جمهوری چک برگزار می‌شود.

کد خبر 3786036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha