۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

در گفتگو با مهر مطرح شد:

آغاز اجرای همگانی تئاتر «پره پروانه پولادی» از ۲۵ مهر در شیراز

آغاز اجرای همگانی تئاتر «پره پروانه پولادی» از ۲۵ مهر در شیراز

شیراز- کارگردان تئاتر «پره پروانه پولادی» از اجرای همگانی این نمایش از ۲۵ مهرماه جاری در تماشاخانه استاد سپاسدار شیراز خبر داد.

نوید جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از حضور موفقیت آمیز نمایش «پره پروانه پولادی» در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس که منجر به کسب جایزه دوم بازیگری مرد و سوم کارگردانی و جایزه نخست طراحی پوستر و بروشور شد، از ۲۵ مهر اجرای همگانی تئاتر یادشده آغاز و تا ۱۴ آبان ادامه می یابد.

وی ساعت اجرای همگانی تئاتر «پره پروانه پولادی» را ۱۸ عنوان کرد  و با اشاره به اینکه این تئاتر یک اثر برای مردم و اجتماع است، گفت: این تئاتر با نویسندگی سعید رضا خوش شانس، بازیگری محمد فروزان، مهری منصوری، حسین چناری، پریسا گلریز خاتمی، حسن دادپور، شهبازعباسی و سعید رضا خوش شانس اجرا می شود.

این کارگردان جوان شیرازی با اشاره به بخشی از داستان این تئاتر گفت: داستان روایتی از دوران قبل از انقلاب و با موضوع اعتصاب کارکنان شرکت نفت است که در این میان شخص خلافکاری وارد ماجرا می شود.

جعفری یادآور شد: این متن در نخستین جشنواره کشوری صنعت نفت به عنوان متن برگزیده انتخاب شد.

نمایش «پره پروانه پولادی» کاری از گروه تئاتر پویا شیراز در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس در سه بخش موفق به دریافت جایزه شد.

کد خبر 3786147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نوید جعفری ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
      0 0
      سلام ، ممنون از اطلاع رسانی شما دوستان جهت اصلاح متن ساعت اجرا ۱۸:۳۰ است و این نمایش در چهار بخش جایزه دریافت نمود و جایزه دوم متن را هم دریافت کرد در جشنواره استانی