۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی طی هفته نیروی انتظامی در لرستان

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی طی هفته نیروی انتظامی در لرستان

خرم آباد- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی طی هفته نیروی انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا شیراوژن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی طی امسال با عنوان « همه با هم برای امنیت و آرامش» اظهار داشت: عمده هدف نیروی انتظامی جلب مشارکت مردم برای تامین امنیت مطلوب استان است.

وی با اشاره به سخنرانی فرمانده انتظامی لرستان در نماز جمعه گفت: برگزاری مراسم دعای ندبه و کمیل، ملاقات عمومی فرماندهان و مسئولان انتظامی لرستان با مردم، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و ... از جمله برنامه های برگزار شده طی این هفته بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان همچنین برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری نشست تخصصی و جلسه بصیرت دینی و هدایت سیاسی، نشست با نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری همایش راهوران محله و اجرای مانور موتورسیکلت سواران قانونمند و اهداء خون کارکنان و پرسنال نیروی انتظامی را از جمله  برنامه های پلیس لرستان در هفته  انتظامی امسال برشمرد.

سرهنگ شیر اوژن با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی و نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توزیع بروشور برگزاری جلسات آموزش همگانی در مساجد، مدارس و محلات، عیادت و سرکشی از بیماران و ... گفت: همچنین افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جلسه شورای جنگ نرم، ارائه مشاوره قضایی و حقوقی به مردم، غباروربی گلزار مطهر شهدا، معرفی تولیدات و توانمندی‌های علمی و پژوهشی از دیگر برنامه های مهم  هفته نیروی انتظامی است.

کد خبر 3786192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha