۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۹:۳۸

«می‌خواهم بندر را بشناسم» برای کودکان چاپ می‌شود

«می‌خواهم بندر را بشناسم» برای کودکان چاپ می‌شود

کتاب «می‌خواهم بندر را بشناسم» نوشته رامین جهان‌پور به زودی برای مخاطبان کودک و نوجوان چاپ می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب داستانی آموزشی «می‌خواهم بندر را بشناسم» نوشته رامین جهان پور به زودی توسط انتشارات صحیفه الزهرا منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. این کتاب برای مخاطبان گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده و خلاف قصه‌های پیشین این نویسنده که صرفا ادبی بودند، جنبه آموزشی هم دارد.

نویسنده برای نوشتن این کتاب به یکی از بنادر شمالی سفر کرده و در کنار اسکله و بارانداز، مطالب تحقیقی و آموزنده را برای نوجوانان نوشته است. جهان‌پور می‌گوید در نوشتن این کتاب سعی کرده با زبانی داستانی، دانش آموزان دوره راهنمایی را با چگونگی کار در بندر و حمل و نقد بار و مسافران دریایی که از خارج به ایران می‌آیند، آشنا کند. همچنین سعی داشته بچه‌ها را با زندگی ملوان‌ها و شغل شان آشنا کند.

تصویرگری این کتاب توسط زیبا ارژنگ انجام شده و نویسنده می‌گوید به دلیل کمبود پرداخت به ادبیات دریا و فعالیت‌های دریایی برای کودکان و نوجوانان به سراغ نگارش این کتاب رفته است. در حال حاضر مجوز چاپ این کتاب صادر شده و قرار است تا پایان مهرماه منتشر شود.

«رودخانه‌ای که می‌رفتیم»، «رایانه»، «گردوریزان» ،«داستان‌های کهن ایرانی» و «گوشه‌هایی از زندگی نویسندگان بزرگ جهان» از جمله کتاب‌هایی هستند که پیش از این از جهان پور به چاپ رسیده‌اند.

کد خبر 3787819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha