۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان خبر داد:

اعزام تیم قایقرانی همدان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

اعزام تیم قایقرانی همدان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

همدان- رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: تیم ۱۶ نفره قایقرانی همدان امروز به رقابت‌های قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان اعزام شد.

محمد ضروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام تیم قایقرانی همدان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: تیم ۱۶ نفره قایقرانی همدان به رقابت‌های قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان که سه روز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، اعزام شدند.

وی افزود: مبین پراینده، کامیار سیفی، محمد صالح علی محمدی، امیر احمد وثاقتی، امیرحسین بهرامی مفیدیان، یاسین اسدی، عادل طاهری و یاسر قراگوزلو در رده سنی جوانان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به سایر اسامی تیم همدان گفت: همچنین در بخش بزرگ‌سالان ترکیب تیم همدان را علی الماسی، محمد ولدی، فرامرز ورمزیار، امیرحسین قراگوزلو، امیرحسین عین‌آبادی، حسین محرابی و کیانوش سفته گوش تشکیل می‌دهند.

ضروری عنوان کرد: در حال حاضر همدان در رتبه هفتم کشور قرار دارد که برای استانی مانند همدان که فاصله طولانی با دریا دارد، این رتبه قابل‌ملاحظه است و نشان از استعداد فوق‌العاده ورزشکاران همدان دارد.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان‌یافته در تمام رشته‌های قایقرانی در همدان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: بیشتر از بحث کمیت ورزشکار کیفیت قایقرانان برای ما اهمیت دارد و اگر یک هزار قایقران داشته باشیم و نتوانیم حداقل ۱۰ نفر را به تیم ملی معرفی کنیم به سود ما نیست اما اگر از ۱۰۰ قایقران ۱۰ نفر از همدان راهی تیم ملی شوند بیشتر به سود قایقرانی استان همدان است.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان یادآور شد: شهرستان‌های کبودرآهنگ و ملایر از هیئت‌های فعال استان همدان هستند.

کد خبر 3788182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha