۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

از سوی «کرملین» ایراد شد؛

انتقاد به سوءاستفاده تبلیغاتی از نام روسیه در انتخابات آمریکا

انتقاد به سوءاستفاده تبلیغاتی از نام روسیه در انتخابات آمریکا

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه نارضایتی مسکو را از بابت سوء استفاده از نام روسیه و رئیس جمهوری آن در تبلیغات انتخاباتی آمریکا، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کاخ کرملین امروز چهارشنبه از بابت اینکه روسیه و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری این کشور به یکی از محورهای ثابت تبلیغات ستادهای انتخاباتی آمریکا بدل شده اند، ابراز ناراحتی کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه، با ابراز نارضایتی از بد گویی های مکرر ستادهای انتخاباتی آمریکا، اعلام کرد: البته، ما از مثبت گویی نسبت به کشورمان استقبال می کنیم اما در کمال تاسف، می بینیم که نام کشور و رئیس جمهورمان به یکی از کارت های بازی انتخاباتی آمریکا تبدیل و جزء جدایی ناپذیری از ستادهای انتخاباتی این کشور شده است.

انتقاد کاخ کرملین، به فاصله یک روز پس از آن ایراد می شود که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرد که روسیه توافق آتش بس سوریه را زیر پا گذاشته و و به رهبران آمریکا بی احترامی کرده است.

البته، پیشتر ستاد دموکرات ها برای زیر سال بردن صلاحیت ترامپ، وی را به دلیل تمجید از پوتین سرزنش کرده بودند حال آنکه اتهاماتی چون هک کردن رایانامه های حزب دموکرات نیز از جمله اتهامات مطرح شده علیه روسیه است که به دفعات مطرح می شود.

کد خبر 3788252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha