۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۷:۲۴

سرخابی‌ها نه بودجه دارند و نه توجیه؛

جذب شهباززاده و دژاگه توجیه ندارد/ مشکل استقلال و پرسپولیس

جذب شهباززاده و دژاگه توجیه ندارد/ مشکل استقلال و پرسپولیس

درحالی که عنوان شده بود استقلال و پرسپولیس به دنبال سجاد شهبازاده و اشکان دژاگه هستند اما این جذب نه توجیه فنی دارد و نه با توجه به تاکید وزیر از هزینه ها توجیه مالی.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال و پرسپولیس در حالی به دنبال شهباززاده و دژاگه ماجراجویی و رویا پردازی می کنند که اشکال آنها در خط دفاعی بیشتر است تا در بخش تهاجمی.

پرسپولیس آنقدر در بخش تهاجمی دستش پر بود که ساسان انصاری را همین چند هفته قبل به فولاد داد و البته این بازیکن  هم فوق العاده عمل کرد و روی چهار امتیاز اخیر فولاد به شدت موثر بود.

استقلال هم با جذب قربانی و اینکه او تازه آرام آرام راه می فتد یک شهباززاده به خودی خود دارد. نگاهی به جدول رده بندی هم این مهم را نشان می دهد.

پرسپولیس هفت گل زده دارد و دو گل خورده که به خودی خود نشان می دهد که این تیم خوب گل زده و البته زیاد هم گل دریافت نکرده اما بازی با قشقایی نشان داد که منهای سیدجلال حسینی و محمد انصاری حتی یک مدافع وسط معتبر هم ندارد.

استقلال اما هفت گل زده دارد و هشت گل خورده که این نشان از کمبود مدافع  استاندارد در این تیم دارد.

به واقع اگر پادوانی که مدت هاست فوتبال بازی نکرده و همین هفته قبل هم به همین دلیل مصدوم شد در استقلال جواب ندهد و یا یکی از بازیکنان قلب دفاع پرسپولیس محروم یا مصدوم شود کار این دو تیم به شدت گره خواهد خورد.

در واقع شواهد و اعداد نشان می دهد که این دو تیم بیش از مهاجم مدافع لازم دارند. هرچند نمی توان از توانایی دژاگه و شهباززاده هم عبور کرد.

البته این دو تیم مشکل بزرگ دیگری هم برای این ماجرا جویی ها دارند و آن تاکید وزیر برای کمتر هزینه کردن است که در صورت جذب دژاگه و شهباززاده قیمت این دو تیم بسیار بالا می رود و احتمالا با برخورد وزیر مواجه می شوند.

کد خبر 3788337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha