۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری ۹۴۲ میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی لرستان

سرمایه‌گذاری ۹۴۲ میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی لرستان

دورود - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از سرمایه گذاری ۹۴۲ میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رازانی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی دورود و همچنین منطقه ویژه اقتصادی لرستان اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان به مساحت ۴۶۳ هکتار طبق مصوبه هیئت وزیران در شهرستان ازنا واقع است.

وی با بیان اینکه این منطقه دارای اقلام صادراتی از قبیل انواع سنگهای نمای ساختمانی، سنگ مصنوعی، مصنوعات و ظروف پلاستیکی و انواع داروهای دامی و انسانی است گفت: اولویت های سرمایه گذاری در منطقه شامل صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی، کانی غیر فلزی صنایع وابسته، صنایع الکترونیکی، شیمیایی و خدماتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: تعداد ۲۵ واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی لرستان مستقر بوده که بالغ بر ۴۵۰ نفر نیز در این واحدها اشتغال دارند و میزان سرمایه گذاری این واحدها در منطقه حدود ۹۴۲ میلیارد ریال است.

رازانی با اشاره به بازدید از واحدهای «بایر افلاک»، «فولاد» و «گداز قطعه کیا» گفت: واحد صنعتی بایر افلاک که در این منطقه مستقر بوده یکی از بزرگترین کارخانه های خاورمیانه در تولید دارو در دو فاز دامی و انسانی و با ۱۰۰ نفر اشتغال و سرمایه گذاری ۴۳۲ میلیارد ریال در فاز اول است که انواع آمپول های تزریقی و سوسپانسیونها و پودرهای دارویی را تولید می کند.

وی اظهار داشت: واحد صنعتی فولاد نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار با ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن ورق فولادی در ضخامت های مختلف و اشتغال هزار و ۲۰۰  نفر  و با توجه به ماشین آلات خریداری شده و پیشرفت کار پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری برسد و موجب رونق اقتصادی در استان شود.

کد خبر 3788434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha