۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران:

هیئات مذهبی استان تهران از شهدای انقلاب اسلامی تجلیل کنند

هیئات مذهبی استان تهران از شهدای انقلاب اسلامی تجلیل کنند

تهران-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: هیئات مذهبی استان تهران در شب هشتم محرم و به یاد حضرت علی اکبر(ع)، از شهدای انقلاب اسلامی تجلیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که شب هشتم محرم به منظور تجلیل از  شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده های آنان  پیش بینی شده است، اظهار داشت: طی سال های اخیر و به منظور تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از  شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هیئات مذهبی پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده و همزمان با شب هشتم محرم و به یاد حضرت علی اکبر(ع)، از شهدای انقلاب اسلامی که بهترین سرمایه های خود را در راه دفاع از نظام اسلامی فدا کردند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت تمامی هیئت های مذهبی در این حرکت بزرگ فرهنگی ادامه داد: هیئات مذهبی از هم اکنون با دعوت از خانواده شهدای محله و هیئت خود، یک اقدام ماندگار فرهنگی را همزمان با شب هشتم محرم انجام دهند.

محمودی بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم تر از شهادت نیست و باید هیئات مذهبی از این فرصت کم نظیر برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران تأکید کرد: امیدواریم که تمامی هیئات مذهبی استان تهران در این حرکت فرهنگی سهیم شده و یادو خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی بدارند.

کد خبر 3789237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha