۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰:۲۸

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین:

عاشورا یک فرهنگ است که باید الگوی زندگی همه قرار گیرد

عاشورا یک فرهنگ است که باید الگوی زندگی همه قرار گیرد

قزوین- رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: عاشورا یک فرهنگ غنی اسلامی است که باید الگوی زندگی آزادگان جهان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کربلایی محمدی پنجشنبه شب در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در جمع فرماندهان و کارکنان لشکر ۱۶ زرهی گفت: عاشورا یک فرهنگ غنی است و هر مسلمانی باید از نهضت عاشورا الگو بگیرد و آن را  سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

وی افزود: امام حسین (ع) با نهضت خود درس های بسیاری به مسلمانان جهان داد که از بزرگترین این آموزه ها می توان به ایثار و گذشت، فداکاری، استقامت و وفاداری یاد کرد.

حجت الاسلام کربلایی محمدی عاشورا را یک فرهنگ غنی دانست و خاطرنشان کرد: هر مسلمانی باید از نهضت عاشورا الگو بگیرد و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهد تا یه سعادت برسد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در ادامه ارزش کربلا را به خاطر خون های پاکی که در آن سرزمین ریخته شده دانست و یادآورشد: این سرزمین به برکت سید الشهدا آنقدر پرفروغ شده است که هرساله به زائران آن افزوده می شود و این رویکرد نشان می دهد چراغ کربلا هرگز خاموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: هر قطره اشکی که برای امام حسین(ع) در مراسم و عزاداری ها ریخته شود شفاعتی برای ما در دنیا و آخرت خواهد بود.

حجت الاسلام کربلایی محمدی با بیان فواید امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه گفت: مسلمانان هرگز نباید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنند زیرا این فریضه از جهاد هم بالاتر است و اگر این امر مهم فراموش شود جامعه دچار آسیب و خسران خواهد شد.

در ادامه مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار شد.
 

کد خبر 3789287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha